Skupina Zhejiang Geely Holding Group (Geely Holding) je v prvem četrtletju leta 2025 dosegla pomemben mejnik – skupna prodaja vseh njenih avtomobilskih blagovnih znamk je znašala kar 946.627 vozil, kar predstavlja kar 31-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani. Med temi je bilo 463.372 elektrificiranih vozil na novo energijo (NEV), kar pomeni 83-odstotno medletno rast. Ta vozila zdaj predstavljajo že skoraj polovico (49 %) celotne prodaje skupine.

To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je Geely Holding presegel 900.000 prodanih vozil, kar potrjuje vztrajno rast in konkurenčnost njenih številnih znamk, tako na Kitajskem kot na tujih trgih. Še posebej uspešen je bil mesec marec, ko je prodaja elektrificiranih vozil dosegla rekordno vrednost in prvič presegla 50 % celotne mesečne prodaje.

Uspešna rast znamk Geely, Lynk & Co in Zeekr

Pod okriljem Geely Auto, ki kotira na hongkonški borzi (HK.0175), delujejo tudi znamke Lynk & Co in Zeekr. Skupna prodaja teh treh znamk je v prvem četrtletju znašala 703.824 vozil, kar predstavlja 48-odstotno rast v primerjavi z letom prej.

Znamka Geely je dosegla 589.813 prodanih vozil (+55 %), Lynk & Co je zabeležil 72.608 enot (+19 %), visoko cenjena električna znamka Zeekr pa 41.403 vozil (+25 %). Posebej izstopa kompaktni električni SUV Geely Geome Star Wish, ki je marca dosegel rekordno mesečno prodajo s 32.490 enotami (v Evropi ni na voljo).

Lynk & Co je nedavno začel sprejemati prednaročila za nov model 900 – premijski srednje velik SUV s šestimi sedeži, medtem ko je Zeekr predstavil svoj novi globalni paradni model Zeekr 9X, kitajski Cullinan.

Globalna širitev v polnem teku

Geelyjeve znamke so v prvem četrtletju 2025 še okrepile svojo prisotnost na svetovnem trgu. Izvoz izven Kitajske je znašal skoraj 90.000 vozil. Model Geely EX5, ki v Slovenijo prihaja do poletja, je bil uspešno lansiran na trgih Indonezije, Avstralije, Nove Zelandije, Vietnama, Latinske Amerike in Tajske.

Znamka Zeekr je vstopila na egiptovski trg z modeloma Zeekr 001 in Zeekr X. Lynk & Co pa je razširil svojo prodajno mrežo na Laosu in v Dominikanski republiki, v Evropi pa je predstavil novi model Lynk & Co 08 EM-P, ki ga v Sloveniji pričakujemo julija.

Uspehi tudi pri Volvu, Polestarju in Farizonu

Pomemben delež k rasti skupine prispevajo tudi njene druge blagovne znamke. Volvo Cars je v prvem četrtletju 2025 globalno prodal 172.219 vozil, pri čemer so elektrificirani modeli predstavljali 43 % (74.483 enot).

Znamka Polestar, osredotočena na električno mobilnost, je dosegla 12.204 prodanih vozil, kar pomeni kar 76-odstotno rast v primerjavi z lanskim letom. Podjetje Farizon, specializirano za električna dostavna vozila, je prodalo 26.710 enot (+62 %).