BAYON, kot novi mestni športni terenec je zasnovan za evropski trg. Hyundaiev novi križanec B segmenta se uvršča v spodnji del hitro rastoče hišne palete SUV modelov. S kompaktnimi zunanjimi merami, prostorno notranjostjo in širokim naborom inteligentnih varnostnih in pomožnih ter multimedijskih funkcij, se želi dvigniti nad povprečje svojega razreda.

Poimenovan je po mestu Bayonne, prestolnici francoskega dela Baskije in enem najslikovitejših krajev na jugozahodu Francije. Bayon je oblikovan v duhu zadnjih Hyundaievih modelov. Osnova dizajna so elementi v obliki trikotnika ali puščice ter tridelna prednja žarometa, ki se spajata z režami za zrak. Dopolnjujejo ga 15-palčna jeklena ali 16- oz. 17-palčna aluminijasta platišča. Novi Bayon ponuja izbiro 9 barv, med njimi tudi nov odtenek, imenovan Mangrove Green. Za zahtevnejše je dodatno na voljo tudi črna streha v odtenku Phantom Black.

 

 

Zunanji slog se oblikovno ujema z notranjostjo. Bayon stavi na sorazmerno velik prostor in prijetno osvetlitev LED diod, ki se nahajajo v predelu voznikovih in sovoznikovih nog, v predalih in utorih za kljuke v prednjih vratih ter v odlagališču v osrednji konzoli. Hyundai posveča velik poudarek udobju in uporabnem prtljažniku. Notranjost je na izbiro v treh barvnih odtenkih: popolnoma črne barve, kombinacija temno in svetlo sive barve ter temno sive z zelenimi všitki in dodatki. Glede tehnologije in multimedije, ponuja napredne multimedijske rešitve preko 10,25-palčnega zaslona infozabavnega sistema in v obliki številnih dodatnih funkcij.

Z ostalimi člani SUV družine deli robusten terenski značaj z naprednimi varnostnimi pripomočki. BAYON je opremljen z najboljšim varnostnim paketom v svojem segmentu, med ostalim tudi s sistemi za delno avtonomno vožnjo. Predvsem velja omeniti sistem ohranjanja smeri in sledenja oznakam voznega pasu (LFA) in z navigacijskim sistemom podprti radarski sistem za prednastavitev hitrosti (NSCC). Družina varčnih motorjev želi doseči izjemno konkurenčno raven emisij CO2. Enako velja za blagi hibridni pogonski sklop z 48-voltno baterijo, inteligentni ročni menjalnik (iMT), ki omogoča vožnjo v prostem teku in tehnologija variabilnega časovno spremenljivega krmiljenja odpiranja ventilov (CVVD).

Najmočnejši agregat v BAYONOVI motorni paleti je 1,0-litrski T-GDi z blagim hibridnim sestavom (48V) v različicah s 73,5 kW (100 KM) in 88,3 kW (120 KM). Lahko je povezan s 6-stopenjskim inteligentnim ročnim menjalnikom (6iMT) ali 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT). Različica 1,0-litrskega agregata T-GDi s 73,5 kW (100 KM) je na voljo tudi brez blagega hibridnega sestava, v tem primeru pa je na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Voznik lahko izbira med voznimi načini Eco, Normal in Sport. Novi BAYON je na voljo tudi z 1,2-litrskim motorjem MPi s 61,8 kW (84 KM) in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Cenovno se nahaja v razponu od 15.490 do 23.690 evrov.