Kompaktno športno terensko Kono (dolžine 421 cm, širine 180 in višine 156) je vzela v roke športna divizija Hyundaija, ustanovljena leta 2017 in ji prispevala agresivnejši pečat. Poleg videza tudi izboljšane zmogljivosti in dinamične lastnosti. Njegov neposredni tekmec je Volkswagen T-ROC R.

Športno naravo Kone N poudarjajo velike odprtine za dovod zraka, odbijač s spodnjo rešetko in žarometi s povsem novim svetlobnim podpisom. Logotip N je nameščen na vrhu okvirja. Zadek loči od ostalih dvokrilni strešni spojler s trikotnim zavojem v sredini, predvsem pa dvojni izpušni terminal, integriran v določen difuzor zraka. Blatniki so enake barve kot karoserija in z rdečo linijo v spodnjem delu pragov dopolnjujejo nižji odmik od tal. Tu so tudi posebej zasnovana 19-palčna lita platišča, ki odkrivajo rdeče zavorne čeljusti in pnevmatike Pirelli Pzero 235/40.

Notranjost je oblikovana v športnem duhu, s kovinskimi pedali, volanom v slogu oznake N, tako kot oprijemljivejši sedeži. Ne gre spregledati digitalnih instrumentov z 10,25-palčnim zaslonom in posebno grafiko ter 10,25-palčnim LCD zaslonom na dotik multimedijskega sistema. Pod prednjim pokrovom je štirivaljni motor 2.0 T-GDI z 280 KM z navorom 392 Nm v povezavi z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko (N DCT). Kona N napoveduje pospešek od 0 do 100 km/h v 5,5 s in največjo hitrost 240 km/h.

Izjemno moč štirivaljnika “kroti” elektronski diferencial z omejenim zdrsom, kar pride do izraza še posebno v ovinkih in dodali še  elektronski nadzor stabilnosti . Voznik ima na voljo funkcijo N Grin Control, ki mu pomaga izbrati “značaj” avtomobila: Eco, Normal, Sport, N in Custom. Kona N je opremljena tudi s sistemom pomoči pri speljevanju in s posebno funkcijo, ki blaži prestavljanje v športni slog vožnje. To, kar Hyundai imenuje N Grin Shift, je nekakšen “boost”, ki lahko zagotovi presežek moči do 20 sekund (40 sekund mora preteči, preden ga ponovno aktivirate). Kona N je trenutno na voljo samo s pogonom na sprednja kolesa.