Ford pogonskim sklopom EcoBoost Hybrid prvič namenja novi 7-stopenjski samodejni menjalnik, ki jamči zmanjšanje izpustov CO2 in z uporabo Fordove 48-voltne blage hibridne tehnologije tudi nižjo porabo goriva.

Sedemstopenjski samodejni menjalnik za Pumo in Fiesto z 1,0-litrskim motorjem EcoBoost Hybrid, kot navajajo uradni viri, omogoča veliko bolj  preprosto vožnjo – še posebej v mestu in prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. Poleg tega hitro in brezhibno prestavljanje odlično dopolnjuje večjo zmogljivost hibridnega pogonskega sklopa za še več zabave pri vožnji.

Ford navaja, da tehnologija EcoBoost Hybrid uporablja integrirani zaganjalnik/generator, ki ga poganja jermen (BISG), s katerim zajame energijo, ki se sicer izgubi pri zaviranju in vožnji s potisnim hodom, ter z njo polni 48-voltni litij-ionski paket baterij. S funkcijo za dodatni navor, ki uporablja sistem BISG, poveča skupni navor pogonskega sklopa do 20 Nm in s tem odzivnejše pospeševanje znotraj izbrane prestave.

Po uradnih podatkih, pospeševanje znotraj prestave pri Pumi z 1,0-litrskim motorjem EcoBoost Hybrid s 125 KM in sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom je v primerjavi z nehibridno različico hitrejše za skoraj štiri odstotke. Puma z enakim motorjem in menjalnikom s 155 KM pospeši od 0 do 100 km/h v 8,7 sekunde. V športnem voznem načinu samodejni menjalnik Pume EcoBoost Hybrid zadrži nižje prestave za bolj športen odziv. Menjalnik omogoča tudi ročno prestavljanje s športnima obvolanskima ročicama za Pumo ST-Line X in ST-Line Vignale.