Vozili smo. Z lansko osvežitvijo zunanjosti in notranjosti, ob enako prostornem in udobnem notranjem prostoru je Tucson dobil tudi nove motorje. To je razlog več, da ga tudi preizkusimo. In smo ga v izvedbi ‘low power’, z dizelskim motorjem 1,6 CRDi 116 KM, dvokolesnim pogonom, z najbogatejšim paketom opreme Impression, kar pomeni tudi usnje na sedežih, spredaj električno nastavljivih v 10 smeri (voznikovega), z gretjem zadnjih sedežev, sistemom kamer s pogledom za 360 stopinj, električno sklopljivi zunanji ogledali in ogrevan volanski obroč. Pri Hyundaiu so prepričani, da je Tucson po prenovi boljši kot kadarkoli prej. Izbira se začenja z 22.690, z najbogatejšim paketom, kot v našem primeru pa okroglih 30.000 evrov. Če odmislimo diskreten zunanji lifting, ki poudarja svež, drznejši videz in se posvetimo bolj notranjosti, kjer preživimo več časa, temu ne moremo oporekati.

Armaturna plošča je osvežena predvsem v zgornjem delu z novim 8-palčnim multimedijskim zaslonom z navigacijo, dvignjenim v osrednjem delu. Raven udobja je zdaj višja kot prej in voznik bo opazil, da zdaj lahko računa na brezžično povezljivost, v vožnji pa se lahko zanaša na najnaprednejše varnostne sisteme, kar dviguje raven sproščenosti v vožnji, voznikovega osebnega udobja in zanesljivosti. Če bi imel namesto 6-stopenjskega ročnega, robotizirani 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki je na izbiro za doplačilo v močnejši različici s 136 KM, potem bi bilo ugodje v vožnji neprimerno višje. Brez podcenjevanja klasičnega ročnega menjalnika, ki svoje delo opravlja povsem solidno.

Najpomembnejša novost Tucsona je dizelski 1,6-litrski CRDi, ki je prijetno presenetil s tihim delovanjem, skoraj brez tresljajev in dizelskega zvoka, tekoč odziven in v nižjih prestavah dokaj živahen in odločen. Z mesta do 100 km/h potrebuje sicer 11,8 s in ne gre dvomiti, da ne doseže najvišje hitrosti 175 km/h. V šesti prestavi pa se, ne glede na soliden navor 280 Nm, ne odziva, kot bi pričakovali. Pri pospeševanju ali vožnji v klanec je dokaj len. Zasnovana je očitno za avtocesto in na varčnost porabe, ki se v povprečju giblje okrog sedmih litrov, kar je za crossover ali športnega terenca dober rezultat. Voznik že po nekaj kilometrih dobi dober občutek za volanom.

Tucson je enostavno vodljiv in pregleden, čeprav ni tako visok. S polnimi lED žarometi je vidljivost dobra tudi ponoči. V pomoč so mu še nekateri pomožni sistemi, kot radarski sistem predhodne zaznave in opozorila na morebitni trk s funkcijo za zaviranje v sili s senzorji za zaznavanje vozil in pešcev, voznika opozarja na oviro v mrtvem kotu, na menjavo voznega pasu in na prečni promet, če omenimo samo najpomembnejše. In, da ne govorimo samo o vozniku, prostorna notranjost je namenjena sicer petim, vendar polno udobje samo štirim. Električno pomična prtljažna vrata s funkcijo samodejnega odpiranja, ki se sicer samodejno dvigajo in spuščajo prepočasi, če se ti mudi, odkrijejo prav tako prostoren prtljažnik od osnovnih 513 do 1503 litre prostornine, s čemer potrjuje vlogo potovalno udobnega in vsakdanje uporabnega družinskega športnega terenca.