V Sloveniji je Kia, po podatkih o prvič registriranih vozilih v  aprilu skupno prodala 206 vozil in po prodaji fizičnim in pravnim osebam med vsemi znamkami pristala na 6. mestu. Po podatkih, ki jih navaja Kia, je tržni delež te najstarejše korejske avtomobilske znamke je aprila znašal 7,5 odstotka, četrtletni pa 6,7 odstotka, kar je precej več kot znaša Kiin evropski tržni delež (3,7 %).

Kia je aprila v Sloveniji postala 3. najbolj priljubljena znamka med fizičnimi kupci, s tržnim deležem 9,9 odstotka, v prvih štirih mesecih pa 8,4, več kupcev sta našla le Renault (10,8 %) in Volkswagen (10,6 %). To pomeni, da je bila aprila Kia vsako deseto vozilo med fizičnimi kupci. V tem mesecu je bil s 63 primerki v svojem razredu prodajno najbolj uspešen model Sportage, tako med fizičnimi kot flotnimi kupci. S skupno prodanimi 222 vozili v prvem četrtletju je Sportage na 2. mestu, pred njim je le Tiguan. V primerjavi z enakim obdobjem lani je prodaja Sportaga poskočila za kar 45 %.

Tretji v svojem razredu in skupno drugi v letu 2021 je križanec Stonic. S 57 prodanimi primerki je v aprilu na tretjem mestu, v prvem četrtletju letos pa je skupno drugi – pred njim je le Captur s 74 prodanimi primerki. (vir:kia)