Vsega je »kriva« sklopka Ferrarija 250 GT, ki ga je leta 1958 v Maranellu kupil Ferruccio Lamborghini, eden največjih, če ne največji izdelovalec traktorjev na italijanskem trgu. Želel je potešiti strast do motorjev in športnih avtomobilov, zato si je kupil kar dva Ferrarija. Imel je nemalo težav s sklopko, ki se je pogosto kvarila, zato je naročil enemu od svojih mehanikov, da jo pogleda. Ko je odprl motor je ugotovil, da je identična kot na njihovih traktorjih. Po pripovedovanju Valentina Balbonija, najstarejšega testnega voznika, ki je bil z Lamborghinijem od vsega začetka, je ob neki priložnosti javno povedal, da je porabil celo bogastvo za avto z njegovimi kosi. Enzo Ferrari mu je odgovoril: »Moji avtomobili so popolnoma v redu, problem je v tem, da znaš voziti samo traktorje, ne pa Ferrari.” kasneje je še dodal:” Ostani pri traktorjih, jaz bom izdeloval športne avtomobile«. Od takrat nista več govorila. Ferruccio Lamborghini je leta 1963 predstavil prvi športni GT350.