Po več mesecih ugibanj je zdaj potrjeno, da je dolgo pričakovani projekt električnega superšportnika Maserati, sprva znanega kot MC20 Folgore, kasneje pa MC25 Folgore, uradno ustavljen. To informacijo je potrdil italijanski sindikat FIM CISL, ki je opozoril na trenutne izzive znamke Maserati in postavil vprašanja o njeni prihodnji strategiji elektrifikacije.

Prekinitev projekta MC20 Folgore

Že pred meseci je model MC20 Folgore izginil iz Maseratijevega proizvodnega načrta, kjer so ga nadomestili modeli MC25 in MC25 Cielo. Nedavno je FIM CISL pojasnil situacijo z izjavo: “Izvedba popolnoma električne platforme Folgore za modele MC20 in MC20 Cielo, načrtovana za prvo četrtletje leta 2025, je bila prekinjena.”

Ta novica odpira vprašanje, ali bo električni superšportnik MC20 Folgore kdaj ugledal luč sveta, ali pa je bil projekt dokončno ukinjen. Po dostopnih informacijah naj bi MC20 Folgore ponujal lastnosti, primerljive z modeli Granturismo in Grancabrio Folgore, vključno z 800-voltno arhitekturo, tremi elektromotorji in 92,5 kWh baterijo.

Težave v prodaji električne palete Folgore

Maseratijevi električni modeli, kot sta Granturismo Folgore in Grancabrio Folgore, niso dosegli pričakovanih prodajnih ciljev. Ta slab prodajni rezultat bi lahko bil eden od razlogov za strateško preusmeritev matične skupine Stellantis. Težave z MC20 Folgore odražajo širši izziv v industriji: čeprav električni superšportni avtomobili obetajo veliko, se na trgu, kjer še vedno prevladujejo visokozmogljivi motorji z notranjim zgorevanjem, težko uveljavijo.

Nejasna prihodnost in potreba po novi strategiji

Padec proizvodnje Maseratija za 64 % v letu 2024 v primerjavi z letom 2023 dodatno poudarja nujnost prenovljene strategije. Maserati je že napovedal pripravo bolj strukturiranega in vplivnega proizvodnega načrta, ki bi lahko razjasnil, ali bo projekt MC20 Folgore oživljen ali pa bo znamka usmerila svoja prizadevanja k termičnim ali hibridnim modelom.