Slovenski javnosti se je predstavila nova Mazda CX-60, največji SUV te japonske znamke pod sloganom »Izdelana na Japonskem«. Nastala je na Mazdini arhitekturi združljivi z vzdolžno postavitvijo motorja spredaj in pogona zadaj ter najnovejši stopnji razvoja hišnega Kodo dizajna oziroma »duše v gibanju«, kar ponazarja z dolgim pokrovom motorja, dolgo medosno razdaljo in aerodinamičen, elegantno zaključen zadek. Značilnemu hišnemu dizajnu dodaja še japonski koncept Ma v slogu umirjene in kot ga opisujejo – dostojanstvene lepote praznega prostora, opazen zlasti v zasnovi notranjosti, brez odvečnih stikal, gumbov ali drugih elementov.

Elegantna notranjost želi izraziti vrhunsko kakovost z novimi idejami Kaichouja – elementa harmonije, kot navajajo. Ta meša različne materiale in teksture, od javorjevega lesa, Nappa usnja, unikatno obdelanega japonskega tekstila in posebnih kromiranih detaljev, do posebnega šivanja armaturne plošče. Mazda CX-60 ima postavitev RWD (motor spredaj/pogon zadaj), zato je na prednjih blatnikih nov stranski podpis. Za Mazdo je ob značilni maski nov tudi svetlobni podpis v obliki črke »L«. Prenovljen je tudi svetlobni podpis zadnjih luči.

Notranjost oblikovno sledi zunanjosti, s široko armaturno ploščo neprekinjenih linij, ki potekajo skozi stranske zračnike v obloge vrat in po dolžini izrazito široko sredinsko konzolo. Mazda CX-60 s širino notranjosti 1.504 mm za 44 mm več prostora za ramena spredaj od CX-5 in s širino 1.441 mm za 50 mm več zadaj. Kot navajajo podatki, je na zadnjih sedežih dovolj prostora za noge, da lahko potniki sedijo z iztegnjenimi nogami. Prostora tudi v prtljažniku ne manjka. Vključno s prostorom v tleh znaša prostornina prtljažnika 570 litrov, kar se s podiranjem zadnje vrste sedežev poveča do 1.148 litrov, do stropa pa 1.726 litrov.

Skrbno in premišljeno je zasnovan tudi položaj za volanom, z različnimi nastavitvami višine sedeža in volana. Mazdina novost je sistem za personalizacijo voznika. Obsega tri funkcije: avtomatski vodnik voznega položaja, avtomatsko obnovo nastavitev in pomoč pro vstopu in izstopu. Avtomatski vodnik položaja preko kamere zaznava položaj voznikovih oči,  višine, oceni postavo in zate samodejno prilagodi sedež, volan in ogledala, da se ujemajo z voznikovimi očmi. Pri samodejnem obnavljanju nastavitev sistem uporabi prepoznavanje obraza in podatke o več kot 250 prilagoditvah in nastavitvah shranjenih v vozilu – vključno z vozniškim položajem, nastavitvah klimatske naprave in audio sistema za hitro ponastavitev. Funkcija pomoči pri vstopanju ali izstopanju samodejno umakne sedež in volan.

Mazda CX-60 poleg treh zaslonov z velikim Head-up zaslonom in 12,3-palčnim osrednjim infotainmenta vključuje tudi najnovejšo različico Mazda Connect s hitrejšim zagonom, boljšo kakovost slike in zvoka ter ostalo. Nova tehnologija elektrifikacije zajema tri motorje. Vstopni e-SKYACTIV PHEV ponuja 2,5-litrski bencinski štirivaljnik z zmogljivo baterijo in močnim elektro motorjem. Skupno razvijeta 327 KM in največji navor 500 Nm. Pri hitrosti do 100 km/h prevozi v izključno električnem pogonu 63 kilometrov. Baterija je nameščena v dno avtomobila, da ne omejuje notranji prostor in zagotavlja nizko težišče avtomobila. Pri polnjenju z običajnim AC polnjenjem se lahko baterija napolni v štirih urah. V začetku leta bosta na voljo še šestvaljna bencinski 3,0-litrski e-SKYACTIV X in 3,3-litrski dizel. Skupen jima bo osem-stopenjski samodejni menjalnik.

Pri Mazdi so posodobili sistem Mi-Drive, ki ponuja pet voznih programov: Normal ode, Sport Mode, Off-Road Mode, Towing Mode in električni EV Mode. Na voljo je poleg ostalih naprednih varnostnih sistemov za pomoč vozniku, kot prilagodljivi tempomat, 360-stopinjski monitor z razširjenim poljem pri nizkih hitrostih in opozorilo udeležencev v prometu, ki se približujejo od zadaj tudi HDC, pomoč pri varnem spuščanju po strmih pobočjih s spolzko ali grobo cesto. Začetna cena na slovenskem trgu za priključno različico e-SKYACTIV je 54.290,00 evrov.