Nova električna tehnologija vozila e-308 bo odslej na voljo tudi za e-208. Peugeot e-208 bo v letu 2023 prestal pomembno tehnološko nadgradnjo. Vanj bodo vgradili motor novega PEUGEOTA e-308. S 100 kW/136 KM se bo moč povečala na 115 kW/156 KM, večja bo tudi učinkovitost, kar se bo poznalo pri povprečni porabi električne energije. Ta bo nižja, komaj 12 kWh, povečal pa se bo doseg vozila za kar 10,5 % oziroma za 38 kilometrov in dosegel okroglih 400 kilometrov.
PEUGEOT e-208 ali 100-odstotno električna izvedenka modela 208 je doslej doživel občuten tržni uspeh. Od prihoda na trg v letu 2019 je bilo do danes izdelanih že več kot 110.000 primerkov. PEUGEOT e-208 se po številu prodanih enot od začetka leta 2022 uvršča v sam vrh segmenta B električnih vozil v Evropi. Ob tem je v istem obdobju zasedal prvo mesto med električnimi vozili vseh segmentov, ki so bila prodana v Evropi.
Nova 100-odstotno električna izvedenka PEUGEOTA e-208 se hvali tudi z navorom 260 Nm in takojšnjo odzivnostjo že od 0 km/h. Užitki v vožnji naj bi bili še bolj intenzivni – zagotavlja Peugeot – brez vibracij, brez hrupa, brez prestavljanja, brez neprijetnih vonjav in brez emisij CO2. Nova, učinkovita visokonapetostna baterija s skupno zmogljivostjo 51 kWh deluje pri 400 Voltih.
Proti koncu leta 2021 je PEUGEOT e-208 že prestal prvo tehnološko nadgradnjo, ki je povečala njegovo učinkovitost, tako da je nudil vse do 362 kilometrov dosega po ciklu WLTP oziroma 22 kilometrov več kot pri prvi različici, ki je na trg prišla konec leta 2019. Od lansiranja dalje in po dveh zaporednih nadgradnjah je PEUGEOT e-208 pridobil 17,65 % več dosega in se ponaša s 15 % nižjo porabo energije!
Serija ukrepov prve optimizacije je bila upoštevana tudi v novem e-208. Gre za novo toplotno črpalko, ki deluje v povezavi z higrometričnim senzorjem, nameščenim na zgornjem delu vetrobranskega stekla in maksimalno poveča energetsko učinkovitost ogrevanja in klimatske naprave. Te informacije omogočajo bolj natančno krmiljenje kroženja zraka v potniškem prostoru in ohranitev količine električne energije, ki jo vsebuje baterija, v fazah segrevanja in ohranitve temperature v notranjosti vozila. Na minimalno izgubo energije vpliva tudi komplet pnevmatik razreda «A+», ki pri trenju zagotavlja minimalne izgube energije. Novo prestavno razmerje reduktorja optimalno poveča doseg med vožnjo izven mesta in po avtocesti.
Peugeot e-208 ima na voljo dva tipa vgrajenih polnilnikov, tako da je vozilo primerno za vse vrste rabe in vse rešitve za polnjenje: serijsko je na voljo enofazni polnilnik 7,4 kW, za doplačilo pa trifazni polnilnik z močjo 11 kW. Poleg tega je možno e-208 polniti na hitri polnilnici: na javni polnilnici s 100 kW se bo vozilo napolnilo od 20 % do 80 % v manj kot 25 minutah. S potisnim gumbom na sredinski konzoli lahko voznik izbere enega od treh razpoložljivih načinov vožnje (ECO, NORMAL in SPORT), s katerimi lahko poveča doseg ali zmogljivost.
V načinu «BRAKE», ki ga uporabnik vklopi z drugim gumbom, ki se nahaja poleg izbirnika menjalnika, se optimalno poveča rekuperacija energije med zaviranjem, ko voznik odmakne nogo s pedala za pospeševanje. Novi Peugeot e-208 bo na trg prišel v letu 2023.