Novi priključno-hibridni pogonski sklop temelji na 3,0-litrskem 6-valjniku. Prvič se bo predstavil v prenovljenem GLE 53 s skupno močjo 544 KM s 750 Nm navora. Gre za prvenec tretjega visokozmogljivega priključnega hibridnega sistema na osnovi 3-litrskega 6-valjnega vrstnega motorja, ki sledi prejšnjima dvema: na osnovi 2-litrskega 4-valjnika iz modela C63 AMG, in 4-litrskiega V8 štirivratnega GT.
Pogonski sklop nove serije AMG 53 sestavljajo 3,0-litrski 6-valjni turbo motor s 449 KM (14 KM več kot doslej), ki je bil deležen programske posodobitve in dodatnega hladilnika ter 135 KM električnega motorja HP in 480 Nm navora vstavljenega v menjalnik. Slednji je kombiniran z 31,2 kWh baterijo in štirikolesnim pogonom AMG Performance 4Matic+. Skupna moč sistema je 544 KM, z navorom 750 Nm.
Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid potrebuje z mesta do 100 km/h 4,7 sekunde in doseže najvišjo hitrost 250 km/h. Največja hitrost, ki jo je mogoče doseči v električnem načinu, je 140 km/h, električni doseg pa je deklariran in odobren po standardu WLTP 80–86 km (82–87 km za različico Coupé na fotografijah). Vgrajeni polnilnik ima moč polnjenja 11 kW, ki se lahko uporablja za polnjenje z izmeničnim tokom. Po naročilu je na voljo 60 kW hitra polnilnica za enosmerni tok, ki omogoča “ponjenje” od 10 do 80% v 20 minutah.
Estetsko je Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid prepoznaven po posebnih oblikovnih elementih znotraj in zunaj. Natančneje, lahko vidite dovod hladilnega zraka, ki je vgrajen v sredino sprednje zaščite (odprt je, ker je tukaj nameščen dodatni hladilnik), posebne oznake, 21-palčna lita platišča in visokozmogljiv zavorni sistem. Opremljen je z notranje hlajenimi zavornimi koluti dimenzij 400 x 38 milimetrov na sprednji osi s šest-batnimi fiksnimi čeljustmi in 370 x 32 milimetrov na zadnji osi z eno-batnimi plavajočimi čeljustmi.
V notranjosti je multimedijski sistem MBUX prilagojen posebnim funkcijam za hibridni pogonski sklop, vključno z menijem za polnjenje in zasloni v instrumentni plošči ter na multimedijskem zaslonu, ki zagotavljajo informacije o stanju napolnjenosti, temperaturi visokonapetostne baterije in električni avtonomiji.
Poleg znanih voznih programov Comfort, Sport, Sport+, Smoothness in Individual ima novi Mercedes-AMG 53 Hybrid dva vozna programa, specifična za hibride: Electric in Battery Hold. Pri prvem je le elektromotor na voljo do največje hitrosti 140 km/h. Medtem ko pri programu Battery Hold motor z notranjim izgorevanjem in električni motor delujeta z največjo močjo približno 25 % (raven napolnjenosti baterije se ohranja konstantna). Uporaba elektromotorja je omejena na nizko porabo energije, ki se kompenzira z rekuperacijo. Cene pri naših zahodnih sosedih se gibljejo od 125.515 evrov za Mercedes-AMG 53 Hybrid in 133.851 evrov različice Coupé. Naše niso znane.