Predstavniki znamke Mercedes-Benz v Sloveniji so včeraj predstavili nekaj uradnih podatkov s poudarkom na vse bolj priljubljenih športno terenskih vozilih. Program SUV vozil vseh velikosti predstavlja slabih 36 odstotkov globalne prodaje Mercedes-Benza.V Sloveniji se je tržni delež vozil SUV od leta 2014 skoraj potrojil. Skoraj vsak drugi (42,86% kupcev) slovenski kupec Mercedes-Benz se odloči za SUV.

 

Po mnenju odgovornih so odločilne prednosti: štirikolesni pogon 4MATIC Mercedes-Benz, ki je lahko priklopljiv, variabilni oziroma stalni štirikolesni pogon, primeren za vse razmere in izzive. Pomemben argument, ki ga navajajo je tudi minimalno povečana povprečna poraba goriva v primerjavi z vozilom s pogonom na sprednji oziroma zadnji kolesi, na kar vpliva samo 50 – 70 kg dodatne mase, do 120 kg manj kot pri konkurenci

Prenovljena paleta vozil se začenja z najnovejšim GLA predstavljenim med virtualnim obdobjem novega corona virusa. Nadaljuje se s konceptualno popolnoma novim GLB uradno predstavljenim tik pred tem, ki naj bi s približno deset odstotno razliko v ceni predstavljal pomemben delež ob trenutno večjem in najbolj priljubljenem GLC pri nas.

Začetnik »visokega« SUV razreda je bil leta 1997 razred ML z globalno promociju v filmu Jurski park. Njegova naslednika sta danes modela GLE in GLE Coupe.  Vozne zmogljivosti ne glede na cestno podlago gredo na račun inovativnega vzmetenja EACTIVE BODY CONTROL.Pestra motorna paleta lahko zadovolji tako ljubitelje dizelskih, bencinskih in tudi hibridnih
motorjev. Najbolj športno navdahnjenim kupcem so na voljo trije modeli Mercedes – AMG: 53, 63 in 63 S.

Novi GLS je največji Mercedes-Benz SUV, ki je postal še večji, npr. zrasel je za 77 mm v dolžino in 60 mm pri medosni razdalji. GLS je pravi sedemsedežnik v katerem lahko do 1,94 m visoki potniki sedijo tudi v tretji sedežni vrsti. Prvič je na voljo tudi kot šestsedežnik.

*

»Kralj« med terenci je novi razred G z nepremagljivo robustnostjo in okretnostjo ostaja merilo za terenska vozila.  Ikonična oblika ostaja tudi pri novem razredu G nezamenljiv prepoznavni znak legendarnega vozila.  Užitek pri vožnji dviguje novi razred G na popolnoma novo raven, z visoko kakovostjo in izjemno prostornostjo v potniški kabini dodajajo legendarnemu G-ju vsakodnevno uporabnost. Najbolj zahtevni kupci lahko v okviru „G manufaktur“ naredijo resnično unikatno vozilo – na voljo je namreč preko 1.000.000 kombinacij. Na voljo je npr. 64 različnih oblazinjenj in 34 barv zunanjosti.  Glavna zvezda razreda G je različica G 63 AMG, na voljo pa so tudi trije drugi motorji. V bližnji prihodnosti se obeta vrnitev nekaterih najbolj kultnih na »potenco«.

Novi EQC je prvi predstavnik podznamke EQ, električne inteligence, z dvema električnima motorjema na prvi in zadnji osi, ki skupno razvijeta 300 kW. 80 kWh veliko baterijo je mogoče, na hitrih polnilnicah, napolniti, od 10 do 80 %, v 40 minutah. Doseg EQC je, po WLTP, med 374 in 417 km. EQC je opremljen z variabilnim štirikolesnim pogonom, ki omogoča do 100-% prenos moči na poljubno pogonsko os. Baterija je sestavljena iz dveh modulov z 48 celicami in štirih modulov z 72 celicami. Za optimalno delovno temperaturo je baterija po potrebi ogrevana oziroma hlajena. EQC je opremljen z enakimi asistenčnimi sistemi, kot jih poznamo pri modelih z motorji z notranjim izgorevanjem.