Poleg znanih Nissanovih terencev je Micra najbolj prepoznaven in lahko rečemo tudi popularen model malega mestnega avtomobila. V tridesetih letih je osvojila več kot 7 milijonov kupcev po vsem svetu, več kot polovico v Evropi. Za Micro se je odločilo kar 80 odstotkov žensk. Ne glede na to je Nissan želel z aktualno peto generacijo to razmerje spremeniti in zvabiti za volan še kakšnega moškega več. Zato je spremenil ustaljeno formulo in Micro, ki nastaja na enaki osnovi kot Clio zasnoval bolj `makro`, z novo filozofijo in ambicijami premium razreda dolžine 4 metrov. To je 17 cm več kot prej. Hvaležni so jim predvsem tisti, ki sedejo na zadnjo klop, čeprav morajo pred tem zaradi tako imenovane `lebdeče strehe`, ki se pod kotom spušča proti zadku, skloniti glavo. Ugotovili bodo, da je več prostora okrog kolen, če voznik in sopotnik spredaj nista nadpovprečno visoka. Tudi v tem primeru imata na prednjih sedežih dovolj prostora, zadaj pa ga lahko zato hitro zmanjka.

Več prtljage gre ne nazadnje tudi v prtljažnik z osnovnimi 300 litri prostornine in s podiranjem zadnje klopi – celo do 1000 litrov, čeprav dno ni ravno. Zaradi manjšega poševnega stekla tudi vidljivost  nazaj ni ravno najboljša. Vzvratna vožnja zahteva pomoč zadnje kamere, lahko tudi s 360 stopinjski pogledom in parkirnimi zvočnimi senzorji, odvisno od različice. Živahna notranjost z dvobarvno armaturno ploščo in višje, bližje volanu pomaknjeno ročico menjalnika, ustvarjajo več kot dober vtis. V najbogatejši izvedbi Tekkna ponuja Micra še volan v usnju, z ambientalno LED osvetlitvijo in 17-palčna platišča. Sodobno družinsko vlogo, kot posebnost, potrjuje tudi z Isofix pritrditvijo otroškega sedeža na prednjem sovoznikovem, za tri otroke hkrati ali samo enega spredaj.

Moški bodo zdaj vsekakor raje sedli za volan Micre kot prej, mogoče so si jo že ali še bodo tudi omislili kot drugi ali zdaj celo prvi avto v družini. Kljub temu, da točni podatki še niso na voljo, si upamo trditi, da omenjenega odstotka v korist žensk še niso in težko je verjeti, da ga bodo bistveno znižali, ne glede na to, da sta položaj za volanom in zunanji videz konkretnejša, z novimi žarometi in prednjo masko v obliki črke V, kot temeljno oblikovno izhodišče, tudi izrazitejša. Udobnejša, že v osnovi bogato opremljena, na cesti bolj prepričljiva in predvidljiva, je zdaj primerna tudi za kakšno daljšo pot. Oba merilnika pred voznikom sta analogna, velika in čitljiva, velik zaslon na dotik, na sredini armaturne plošče je dovolj velik, da ne jemlje voznikove pozornosti s ceste. Bencinski 0,9 –litrski trivaljni motor s turbinskim polnilnikom 66 kW/90 KM želi biti živahen in hiter, vendar na trenutke tudi nemiren, kar je značilnost trivaljnikov. To zna koga tudi zmotiti. Radi se sicer vrtijo, toda kljub najboljši volji in ambicijam jim na večjih klancih zmanjka daha, da zahteva nižjo prestavo.

Micra svojo urbano vlogo v mestnem okolju vsekakor  izpolnjuje skladno s pričakovanji. S 5-stopenjskim ročnim menjalnikom – želeli bi si seveda 6-stopenjskega – potrebuje z mesta do 100 km/h celih 12,2 s, za končnih 175 km/h, s povprečjem porabe celo pod 6-timi litri. Voznik lahko računa na bogato izbiro varnostnih sistemov, že v osnovi med ostalim tudi z ojačevalcem zavorne sile, FEB Inteligentnim zaviranjem v sili, EBD Razporeditvijo zavorne sile in Hill start assist, če omenim samo najpomembnejše. Micra, torej, kar prepričljivo pelje v makro smeri in če cenovno ne bi bila nad povprečjem tega razreda, ki se začenja malenkost pod 13 tisoč evri, bi bila še prijaznejša in v duhu tradicije tudi dostopnejša.