Opel razkriva te dni drugo generacijo svoje kompaktne prodajne uspešnice. Gre za zmogljivo in po zasnovi in obliki povsem novo Mokko, v tem primeru prvič tudi z električnim pogonom brez emisij. Kljub nekoliko večji medosni razdalji za 2 mm in za 12,5 cm krajši od prejšnje generacije, nudi petim potnikom podobno velik prtljažnik z do 350 litri prostora. Skupna dolžina samo 4,15 metra je primerna za preprosto manevriranje in parkiranje v mestnih središčih in okoliških območjih. Mokka izstopa tudi kot prvi model, ki prinaša prihodnji obraz znamke in povsem digitalni kokpit naslednje generacije: Oplov vizir in Oplovo čisto instrumentalno ploščo brez analognih prikazov in brez pestrih neuporabnih okrasnih animacij.

Instrumentna plošča povezuje dva prikazovalnika s širokim zaslonom – zaslon pred voznikom meri do 30,5 cm (12”), ki omogoča intuitivno uporabo. Oplovi oblikovalci so obdržali krmilne tipke za pomembne funkcije, saj bi lahko bilo raziskovanje podmenijev preveč nevarno.

Med inovativnimi tehnologijami iz višjih razredov zdaj na voljo širokemu krogu kupcev je med ostalim prilagodljivi regulator hitrosti ACC (Adaptive Cruise Control), poleg tega sistem za aktivno držanje voznega pasu za samodejno usmerjanje vozila v sredino voznega pasu, prilagodljivimi IntelliLux LED® matrični žarometi s 14 elementi, ki med vožnjo preprečujejo slepljenje drugih voznikov, edinstveni v tej kategoriji. Vse različice modelov Mokke so serijsko opremljene z LED lučmi spredaj in zadaj, električno parkirno zavoro in prepoznavanjem prometnih znakov. Na voljo je tudi panoramska vzvratna kamera z zornim kotom 180 stopinj.

Nova Mokka temelji na novi različici izjemno učinkovite skupne multienergijske platforme CMP (ang. Common Modular Platform). Ta lahki in učinkoviti modularni sistem zagotavlja maksimalno prilagodljivost pri razvoju vozila in omogoča uporabo tako povsem baterijsko-električnih pogonov kot motorjev z notranjim zgorevanjem. Kupec lahko izbira. Razvojna ekipa v Rüsselsheimu se je še posebej osredotočila na zmanjšanje mase vozila – v primerjavi s prejšnjo generacijo so prihranili do 120 kg – in povečanju togosti karoserije. Vzvojna togost je pri električni različici z nizko nameščeno strukturo baterije večja do 30 %. Prednosti so očitne: nova Mokka porabi znatno manj energije, obenem pa je veliko bolj odzivna, okretna in zabavna za vožnjo. BL/OPEL/

Nova Mokka bo prvič v Oplovi zgodovini že od prvega dne na voljo v povsem električni različici, z elektromotorjem 100 kW (136 KM) in največjim navorom 260 Nm. Na izbiro bodo trije načini vožnje – Normal, Eco in Sport. Elektronska omejitev največje hitrosti na 150 km/h omogoča varčevanje z energijo, ki je shranjena v 50-kWh bateriji, in zagotavlja večji doseg. Kot navajajo uradni podatki, v voznem načinu Normal lahko Opel Mokka-e izključno z elektriko prevozi do 322 kilometrov po WLTP , način Eco pa pomaga vozniku, da še bolj optimalno izkoristi največji možen doseg. Del standardne opreme je sistem za hitro polnjenje z močjo 100 kW in enosmernim tokom (DC), ki omogoča uporabniku, da baterijo napolne v samo 30 minutah  do 80 %. Zasebna polnilna postaja z zidno omarico, hitra polnilnica ali kabel za priklop na gospodinjsko električno vtičnico, so  možnosti polnjenja od enofaznega do trifaznega z 11 kW. Baterija ima osemletno jamstvo.

Prodaja se bo začela proti koncu poletja 2020, v prodajnih salonih pa bo na voljo v začetku leta 2021. Kupcem bo na izbiro tudi z učinkovitimi dizelskimi in bencinskimi motorji.