Transit Trail in Transit Custom Trail, ki ju te dni predstavlja Ford, sta že na videz čvrsti in zahtevnejšim voznim pogojem prilagojeni različici. Transit in Transit Custom imata za boljši oprijem ob prednjem pogonu vgrajen novi mehanski diferencial z omejenim zdrsom (mLSD), Transit pa lahko računa tudi na inteligentni štirikolesni pogon

Z estetskega vidika ponujata ekskluzivne nadgradnje zunanjosti in notranjosti, s praktičnega pa želita brezkompromisno razvajati voznika z udobjem in zmogljivostjo tudi v zahtevnih pogojih uporabe. Transit Custom in Tourneo Custom v novih različicah Active imata karoserijo zaščiteno z dodatnimi oblogami, izbira diferenciala mLSD pa zagotovi dodaten oprijem na neutrjenih, spolzkih ali mehkih podlagah. Zunanjost z elementi športnih terencev doda vizualno privlačnost in poveča praktičnost, ko se poslovite od asfaltnih cest. Ford napoveduje še večjo ponudbo različic Active v drugi polovici leta 2020, ko bosta na voljo tudi manjša modela Transit Connect Active in Tourneo Connect Active.

Transit Trail z inteligentnim štirikolesnim pogonom lahko računa na optimalen prenos moči na podlago pri terenski vožnji. Tehnologija za izboljšanje osnovne konfiguracije z zadnjim pogonom glede na razpoložljivi oprijem ter spreminjanje pogojev na cestišču in voznikove ukrepe pošlje do 50 odstotkov navora motorja sprednji osi.

Tehnologijo inteligentnega štirikolesnega pogona dopolnjujeta tudi dodatna vozna načina Slippery (spolzko) in Mud/Rut (blato/kolovoz), zasnovana za večjo zmogljivost vozila in bolj samozavestno vožnjo v različnih scenarijih. Voznik ju preprosto izbere s krmilnikom voznih načinov na armaturni plošči. Inteligentni štirikolesni pogon vključuje tudi način z zaporo (AWD Lock), ki na površinah z ekstremno slabim oprijemom navor porazdeli v razmerju 50:50. Sistem ne zmanjša prostornine ali dimenzij tovornega prostora Transita Trail v primerjavi z modelom z zadnjim pogonom.

 

Za pogon različic Active so odvisno od modela in opreme na voljo motorji z močjo 130 KM, 170 KM in 185 KM. Vse motorje lahko dopolnjuje samodejni ali ročni menjalnik, pri ročnem menjalniku je za doplačilo na voljo tudi diferencial mLSD. Kupci lahko izbirajo med široko paleto različic in karoserijskih izvedb, v kateri bodo zagotovo našli tisto, ki najbolj ustreza njihovim zahtevam in življenjskemu slogu.

Uporabniki lahko izbirajo: Tourneo Custom Active s kratko ali dolgo medosno razdaljo za prevoz do osmih oseb vključno z voznikom; Furgon Transit Custom Active s KMR ali DMR, skupna masa vozila 3000 kg, Furgon z dvojno kabino Transit Custom Active s KMR ali DMR, skupna masa vozila 3200 kg.

Novi modeli Trail in Active vključujejo tudi znatne izboljšave, ki so jih bili Transit, Transit Custom in Tourneo Custom deležni tekom leta 2019, mednje pa sodijo varčnejši 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue in pogonski sklop EcoBlue Hybrid z 48-voltno blago hibridno tehnologijo, vgrajeni modem FordPass Connect za novo raven uporabe vozila z aplikacijo ter nove funkcije v notranjosti in tehnologije za pomoč vozniku.