V Sloveniji je od tega tedna naprodaj novi Duster. Kot nizkocenovni športni terenec predstavlja pravo revolucijo znamke Dacia. S primerljivo ceno mestnega avtomobila je na trgu od leta 2010. Z več kot 1,9 milijona prodanimi vozili je Duster v svojem razredu že od leta 2019 na evropskem trgu najbolj zaželjen med športnimi terenskimi vozili. In kdo so kupci? Po njem se ozirajo vsi tisti, ki iščejo udobno in iz generacije v genracijo bolj privlačno oblikovano športno in hkrati trpežno vsestransko vozilo s štirikolesnim pogonom. Izboljšana pa je tudi učinkovitost izpustov CO2.

Visoka sredinska konzola v notranjosti z zložljivim naslonom za roko, dva multimedijska sistema z novim 8-palčnim zaslonom in samodejni menjalnik EDC z dvojno sklopko, so vidne novosti novega Dusterja, ki je na voljo kot vozilo z dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom. Najnovejša različica se lahko pohvali z obogatenim sistemom »4×4 Monitor«.

Nove luči vključujejo dnevne luči v obliki črke Y in v enakem duhu tudi tridimenzionalni reliefi na novi kromirani rešetki. Vedno prižgane sprednje luči (tipa ECOLED) in zadnje luči z enako tehnologijo ustvarjajo nov Daciin svetlobni podpis. Duster je prvi Daciin model, ki je opremljen z LED smerniki spredaj in enako zasenčene luči s samodejnim vklopom dolgih luči kot standardno opremo ter luči za osvetlitev registrske tablice. Poleg nižje porabe električne energije LED luči omogočajo boljšo osvetlitev podnevi in ponoči in s tem boljšo vidljivost za voznika in druge udeležence v prometu. Boljši aerodinamiki sledi z zasnovo novega zadnjega spojlerja in novimi 16- ali 17-palčnimi litimi platišči preizkušenimi v vetrovniku.

Oblazinjenje sedežev, tkanina in oblika novih vzglavnikov z izboljšano ergonomsko obliko, v novem Dusterju je povsem novo. Novost je prav tako visoka sredinska konzola s širokim naslonom za roko, ki se pomakne za 70 mm. V njem je predal za shranjevanje velikosti 1,1 litra s pokrovom in dvema polnilnima vtičnicama USB.

Dacia zagotavlja, da novi Duster za brezskrbne vožnje še naprej ponuja funkcije za pravo terensko vožnjo, še posebno odmik od tal 217 mm pri različici z dvokolesnim pogonom in 214 mm pri različici 4×4. Kot vožnje čez ovire 21°,vstopni kot 30° in izstopni kot 34° pri različici z dvokolesnim pogonom in 33° pri različici 4×4. Sistem EDC zmanjšuje vrtljaje motorja s tem, da zagotavlja, da je vozilo v najvišji možni prestavi za dano hitrost, s čimer uravnava porabo goriva in izpuste CO2.

Novi Duster ima celotno paleto motorjev Euro 6D Full, zasnovanih za vse vrste uporabe. Dizel: dCi 115 (2WD ali 4WD) sta v povezavi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Bencinski TCe 90 (2WD) je v povezavi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, TCe 150 (2WD) pa v povezavi s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Na voljo sta tudi dve vrsti goriva (bencin-UNP): ECO-G 100 (2WD) v navezi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Linije serijske opreme združujejo paketi Essential, Comfort in Prestige. Cene se začenjajo z bencinsko različico 1.0 TCe 90 za 13.990,00 EUR, na vrhu ponudbe pa je dizelska različica 1.5 Blue dCi 115 4×4 s ceno 20.390,00 EUR. LGV različica temelji na dizelskem 1.5 Blue dCi 115 4×4 s ceno 18.990,00 EUR.