Sredi leta 2019 bo na voljo še bolj povezani in varčnejši Ford Transit, dvotonski dostavnik, ki bo po temeljitem programu zmanjšanja mase ‘od glave do pet’ omogočal za do 80 kg večjo nosilnost.

Z optimalno zasnovo, prvim aluminijastim pokrovom motornega prostora gospodarske izvedenke s kompozitno predelno steno in struženih platišč so pri razvoju uporabili napredne sisteme za računalniško oblikovanje (CAD), ki so sicer značilni za letalsko in vesoljsko industrijo. Fordovi inženirji so s tovrstnimi inovacijami zmanjšali maso novega Transita in hkrati zagotovili večjo nosilnost za prevoz težjih bremen in še večjo učinkovitost uporabe. Novi Transit 350 GVM z zadnjim pogonom, dolgo medosno razdaljo in srednjo višino strehe je na primer za 80 kg lažji od primerljivega predhodnika. Dostavnik s sprednjim pogonom je lažji za 48 kg.

Novi Transit se po uradnih podatkih ponaša z do sedem odstotkov varčnejšo porabo goriva novih pogonskih sklopov, med katerimi so izboljšani 2,0-litrski dizelski motorji EcoBlue z izpusti CO2 od 156 g/km*, zmogljivejša različica s 185 KM in 10‑stopenjski samodejni menjalnik za modele z zadnjim pogonom. Izvedba EcoBlue Hybrid z 48‑voltnim blagim hibridnim pogonom – novost v tem segmentu – učinkovitost porabe goriva 2,0‑litrskega motorja EcoBlue v mestnem prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem izboljša še za dodatnih osem odstotkov, izpusti CO2 pa znašajo 144 g/km.

Nove tehnologije za pomoč vozniku in napredne funkcije za povezave zmanjšajo stres pri uporabi, tehnologija z vgrajenim modemom FordPass Connect pa upraviteljem voznih parkov pomaga zagotoviti kar se da učinkovito uporabo vozil in optimalne stroške delovanja.