Na slovenski trg je prišla nova generacija modela Polo, ki je prodajna uspešnica že od leta 1975. Z več kot 18 milijoni izdelanih primerkov je eden najuspešnejših kompaktnih modelov. Za številne trge po vsem svetu ga izdelujejo v španski Pamploni in v južnoafriškem Uitenhageju. Tehnično osnovo za aktualni Polo predstavlja najsodobnejša prečna modularna platforma (MQB).

Pri Volkswagnu so temeljito posodobili zasnovo, tehnologije in ponudbo opreme. Posodobitev je najbolj vidna na prenovljenem sprednjem in zadnjem delu vozila. Temeljito so bili preoblikovani odbijači, pokrov prtljažnika ter žarometi in zadnje luči, ki so zdaj serijsko zasnovani z LED-tehnologijo. Novi Polo je serijsko opremljen z LED-žarometi, zadnjimi LED-lučmi in novimi odbijači.

V povezavi z matričnimi LED-žarometi IQ.LIGHT (odvisno od opreme), se kot novost v Polu, prvič predstavlja svetlobna linija LED luči pod mrežo hladilnika. V notranjosti je Polo bogatejši za serijski Digital Cockpit v obliki digitalnih instrumentov in novo oblikovani večfunkcijski volan, najnovejšo generacijo infotainment sistemov, vključno z enoto za spletno povezljivost (z eSIM-kartico) in tehnologijo “App-Connect wireless” (odvisno od opreme).

Polo je mogoče prvič naročiti tudi z opcijskim sistemom IQ.DRIVE Travel Assist. Ta novi asistenčni sistem med drugim združuje novi sistem ACC (avtomatsko uravnavanje razdalje) in asistenco za ohranjanje smeri Lane Assist, ki omogočata delno avtomatizirano vožnjo pri hitrosti do 210 km/h. Serijski večfunkcijski volan je opremljen s občutljivimi površinami, ki zaznavajo, da se voznik z rokami dotika volana, kadar je aktiviran sistem IQ.DRIVE Travel Assist, kar je v EU predpisano za 2. stopnjo avtomatizirane vožnje. Novi Polo lahko zdaj prvič vozi delno avtomatizirano. V ponudbi so med drugim še veliko panoramsko, dvižno-pomično strešno okno, do 17-palčna aluminijasta platišča, vlečna kljuka, avdiosistem beatsAudio s skupno močjo 300 W, sistem Keyless Access za odklepanje in zagon brez ključa. Vse izvedbe povezuje občutno bogatejša serijska oprema “Polo”, “Life”, “Style”, “R-Line” in “GTI”.

Novi Polo prihaja na trg s tremi učinkovitimi 1,0-litrskimi bencinskimi motorji in 1,0-litrskim turbomotorjem na zemeljski plin. Bencinski motorji, na voljo ob začetku prodaje, razvijejo moč, 70 kW (95 KM) in 81 kW (110 KM). Motor z močjo 70 kW bo opcijsko na voljo tudi s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG), ki bo za motor z močjo 81 kW na voljo serijsko. Poleg tega bo Polo ponovno na voljo v različici 1.0 TGI z dvovalentnim pogonom na zemeljski plin in bencin. Motor 1.0 TGI ima moč 66 kW (90 KM). Vsi motorji, ki bodo na voljo ob prihodu modela na trg, so visokotehnološki trivaljni agregati z gibno prostornino 999 cm3; od 70 kW naprej so opremljeni s turbo-polnilnikom. Cene se začenjajo z vstopno različico 1.0 TSI 70kW/95 KM Entry s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom pri 15.763 EUR.