Novi Grandland prihaja k nam s proizvodne linije tovarne v Eisenachu v Nemčiji. Prvič se predstavlja z novim obrazom znamke – Oplovim vizirjem. Skuša ugajati v vseh pogledih, tako z zunanjostjo, notranjostjo kot ceno. Grandland kot vodilni SUV te nemške znamke, od nedavnega pod okriljem francoskega PSA, je opremljen z zmogljivimi pogonskimi sklopi za vrhunsko delovanje in najsodobnejšimi tehnologijami, ki jih je mogoče udobno in intuitivno upravljati preko čiste armaturne plošče. Vanjo sta vgrajena dva široka zaslona, združena v posamezno enoto. Popolnoma digitalni, k vozniku usmerjeni delovni prostor, prinaša najnovejše digitalne tehnologije in zagotavlja najpomembnejše informacije.

 

Grandland prihaja s prilagodljivimi IntelliLux LED žarometi. 168 LED elementov – 84 elementov na žaromet, omogoča nemoteno prilagajanje svetlobnega snopa glede na vozne razmere in okolico brez slepljenja drugih udeležencev v prometu. Dnevne LED luči, vgrajene v vsak žaromet, ustvarjajo značilen Oplov svetlobni podpis. Nova tehnologija »nočni vid« v Grandlandu dodatno pomaga k varnosti vseh udeležencev v prometu, zlasti pri nočni vožnji po temnih podeželskih cestah. Infrardeča kamera sistema na podlagi temperaturne razlike v primerjavi z okolico zazna ljudi in živali do 100 metrov pred seboj v smeri vožnje. V kombinaciji z avtomatskim menjalnikom je novost asistenca za vožnjo po avtocestah. Sistem s pomočjo kamere in radarskih senzorjev združuje različne funkcije za pomoč vozniku.

 

Novi model je na izbiro tudi v značilni dvobarvni izvedbi. Za vrhunsko udobje v notranjosti so zadolženi ergonomski aktivni sedeži – po želji z oblazinjenjem iz alkantare – s certifikatom AGR. Sedeži so ogrevani, pri usnjenem oblazinjenju pa celo prezračevani. Učinkoviti motorji z notranjim zgorevanjem sta značilni visoka učinkovitost in varčna poraba.

1,5-litrski štirivaljni dizelski motor s 96 kW/130 KM razvije 300 Nm največjega navora že pri 1750 vrtljajih. Na voljo je z 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Turbobencinski 1,2-litrski motor popolnoma iz aluminija z neposrednim vbrizgom pa razvije moč 96 kW/130 KM in največji navor 230 Nm pri 1750 vrtljajih na minuti. Grandland v tej različici je na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Grandland Hybrid z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, turbopolnilnikom in elektromotorjem poganjata prednji kolesi, ki mu pomaga do sistemske moči 165 kW/224 KM in 360 Nm navora. Pogonski sistem modela Grandland Hybrid sestavljajo 1,6-litrski bencinski štirivaljni motor s 133 kW/180 KM s turbinskim polnilnikom in neposrednim vbrizgom goriva, v kombinaciji z elektromotorjem z močjo 81,2 kW/110 KM in 13,2-kWh litij-ionske baterije. Elektromotor je povezan z elektrificiranim 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Z mesta do 100 km/h pospeši v 8,9 sekunde. Grandland s pogonom izključno na elektriko doseže največjo hitrost 135 km/h. Največja hitrost vozila je sicer 224 km/h. Grandland 4×4 z dodatnim elektromotorjem na zadnji osi (83 kW/113 KM) omogoča sistemsko moč 221 kW/300 KM in 520 njutonmetrov največjega navora. Od 0 – 100 km/h doseže v 6,1 sekunde in največjo hitrost 235 km/h. Slovenske kupce želi pritegniti s privlačno vstopno ceno 27.645 EUR.