Peugeot 2008, za razliko od predhodnika, po videzu drznejši, z izrazitejšim prednjim delom in zadkom, povzema značilne oblikovne elemente modela 208, z masko motorja, s svetlobnim delom žarometov v obliki treh pokončnih LED linij in podolgovatih LED krempljev na vsaki strani v spodnjem delu. Peugeotov križanec je večji kot prej, s 4,30 m za 14 cm daljši in s širino 1,70 m za 3 cm širši. Dodatni centimetri se poznajo v gostoljubnejši in že na oko večji notranjosti, z udobjem predvsem za štiri odrasle. Ti imajo dovolj prostora za noge in nad glavo. Srednjemu na zadnji klopi zadaj zmanjka zlasti prostor za noge, ki je ožje odmerjen glede na oba sopotnika pri vratih. Potniški prostor zadaj tudi ni tako svetel zaradi ožjih stekel vrat, zato ponuja LED ambientalno  osvetlitev notranjosti po izboru v 8 barvah. Prilagodljiv prtljažnik osnovnih 430 l je večji za 10 l, s praktično nastavljivim dnom na dveh višinah. Z višino 74 cm od tal ni med najbolj udobnimi, še posebno pri nakladanju bolj nerodnih kosov prtljage, sicer pa dobro dodelan. Estetsko privlačen je zadnji spojler nad prtljažnimi vrati v svetleče črni barvi.

Različica GT Line, v našem primeru, je prepoznavna po 17-palčnih platiščih, LED meglenkah, dodatno zatemnjenih steklih zadaj, zaščiti pragov spredaj iz INOX materiala in ALU stopalkah. Paket GT Line med ostalim opredeljujejo še usnjen volanski obroč z oznako GT in gumbi za upravljanje na volanu, sekvenčni električni pomik prednjih in zadnjih stekel s sistemom proti priprtju, tepihi spredaj in zadaj GT Line, notranjost v kombinaciji umetnega usnja TEP in tkanine in svetleče črna obroba okoli stranskih oken.

Skratka, v sodobno oblikovani notranjosti, edinstveno zasnovani v značilni arhitekturi i-Cockpit ima voznik pred očmi, digitalno instrumentno ploščo 3D z dvonivojskim prikazom podatkov, visoko sredinsko konzolo z električno parkirno zavoro, gumbom za zagon motorja namesto ključa, samodejnim menjalnikom in gumbom za izbor načina vožnje(ECO/SPORT). Multimedijski sistem s protokoli  Peugeotova značilnost je relativno majhen in dokaj nizko nameščen volanski obroč, v našem primeru v usnju in gumbi za upravljanje na volanu. Ne glede dokaj nenavaden voznikov delovni prostor, edinstven v tem razredu,  ni mogoče trditi, da je vožnja s Peugeotom 2008 neprijetna; res je ravno nasprotno. A dejstvo ostaja, da mora voznik poiskati kompromis med položajem volana in sedeža, da mu obod volana ne bo zakril spodnjega dela instrumentne plošče.

Multimedijski sistem s protokoli Apple CarPlay in Android Auto, USB priključki, navigacijo in digitalnim radijem se upravlja preko 7-palčnega zaslona na dotik s čitljivo grafiko na osrednjem delu oblikovno razgibane, moderne armaturne plošče, kakovostnih materialov z inserti iz ogljikovih materialov. Upravljanje z zaslonom ni vselej intuitivno, na trenutke dokaj mehansko, vsaj v začetku, preden ga voznik ne obvlada v celoti. Kakovostni sedeži, zasnovani v športno oprijemljivem slogu, z mehkim oblazinjenjem, omogočajo številne možnosti nastavitve. Voznik ne bo imel težav poiskati pravi položaj zase, tudi v razmerju do volana.

Dizelski 1,5-litrski motor deluje tekoče in živahno. Dobra odzivnost v nižjih in srednjih režimi omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 9,3 s. Zvok motorja je učinkovito zadušen, tako kot tresljaji, ki jih bo voznik občutil le pri naglem pospeševanju iz nizke hitrosti. Hiter in odziven samodejni menjalnik prestavlja skorajda neopazno. Krmiljenje vozila je natančno, volan zahteva kakšen popravek le na neravni površini ceste. Peugeot 2008 je v celoti prijeten, nezahteven v ovinkih, kar vliva veliko mero zaupanja in zadovoljstva v vožnji. Ne zahteva veliko, dokaj varčen s povprečjem malenkost nad 7 litrov relativno zahtevne noge. Tudi cenovno, kljub osnovni ceni 25.600 evrov, ki ji moramo prišteti še za 1.400 evrov dodatne opreme(Active Safety Brake + aktivni tempomat, prostoročno odklepanje vozila in kovinsko barvo) le 24.535 evrov s financiranjem Peugeot. Kar ugodno. (Tekst+Foto BL)

TEHNIČNI PODATKI: Bencinski motor:1.499 ccm; Največja moč kW(KM)/vrt.: 96 (131)/3750 vrtljajev; 4-valjni vrstni; Največji navor: 300/1750 (Nm/rpm); Emisije CO2 g/km 100; Menjalnik: 8-stopenjski samodejni; Pogon: 2WD prednji; Najvišja hitrost: 195 km/h; Pospešek 0-100 km/h: 9,3 s; Povprečje porabe(WLTP) mestna/ izven mestna vožnja/kombinirana l/100 km:4,2/3,5/3,8.

Dolžina/širina/višina cm: 430/177/153; Medosna razdalja 261 cm; Masa kg: 1235; Prtljažni prostor (l): 434/1467; Pnevmatike(serijsko):  215/60 R17