Porsche tudi sedmi generaciji vrhunskega 911 GT3 z močjo 375 kW (510 KM) dodaja paket opreme Touring, ki je bil nadvse cenjen že pri predhodniku. Puristični, le 1.418 kilogramov “lahki” 911 GT3 je zdaj serijsko opremljen z ročnim 6-stopenjskim športnim GT-menjalnikom. Paket Touring je mogoče prvič brez doplačila kombinirati tudi s 7-stopenjskim menjalnikom PDK. V tem paketu ni več fiksnega zadnjega spojlerja značilnega za 911 GT3. Za dober stik s podlago pri visokih hitrostih in za manj vpadljiv videz skrbi zadnji usmernik zraka, ki se samodejno dvigne. Novost so srebrne letvice iz visokosijajnega eloksiranega aluminija ob stranskih steklih. Sprednji del je v celoti lakiran v zunanji barvi vozila. Notranje oblazinjenje z razširjenim obsegom usnjenih elementov je v črni barvi in izključno za GT3 z ekskluzivnim paketom Touring. Čelna stran armaturne plošče in stranski zgornji del vratnih oblog imata posebno površinsko strukturo. Notranjosti je zasnovana v duhu klasičnega športnega avtomobila. Volanski obroč, prestavna oz. izbirna ročica, pokrov predala v sredinski konzoli, nasloni za roke v vratnih oblogah in vratni ročaji so oblečeni v črno usnje. Ti usnjeni elementi so prešiti s črnimi šivi.

Skoraj vsa dodatna oprema iz ponudbe za 911 GT3 je na voljo tudi v kombinaciji s paketom Touring. To velja na primer za vse barve zunanjosti in platišč, glavne LED-žaromete s tehnologijo Porsche Dynamic Light System ali Porsche Dynamic Light System Plus, različne asistenčne sisteme, keramične zavore PCCB, sistem za dvig podvozja na sprednji premi, vse izvedbe sedežev, paket Chrono in avdiosisteme. Pri Porsche Designu so za kupce modela 911 GT3 s paketom Touring poleg tega pripravili tudi prav posebno uro. Ta kronograf je opremljen z mehanizmom s funkcijo “flyback”.

Porsche je v sedmo generacijo serijskega modela visokozmogljivega športnega avtomobila prenesel dirkalno tehnologijo tako dosledno kot še nikoli do zdaj. Kot navajajo, je zasnova sprednje preme z dvojnimi prečnimi vodili ter brezkompromisna aerodinamika z večsmerno nastavljivim usmernikom zraka in markantnim difuzorjem na zadku povzeta po uspešnem dirkalniku GT 911 RSR. Štirilitrski 6-valjni bokser motor z močjo 375 kW (510 KM) pa temelji na motorju modela 911 GT3 R, ki so ga preizkusili na vztrajnostnih dirkah.

Kljub širši karoseriji, večjim kolesom in dodatni tehnični opremi, ohranja maso na ravni predhodnika. Z ročnim menjalnikom masa znaša 1.418 kg, z menjalnikom PDK pa 1.435 kg. Vozniška kabina je zdaj prvič opremljena s t. i. track screenom: ko pritisnete na gumb, se digitalni prikazi na levi in desni strani osrednjega merilnika števila vrtljajev skrčijo na bistvene informacije, npr. prikaz tlaka v pnevmatikah, oljni tlak, temperatura olja, temperatura hladilne tekočine in količina goriva v rezervoarju. 911 GT3 ima na volanu zlahka dosegljivo stikalo Mode, ki olajšuje hitro preklapljanje med nastavitvijo Normal ter stopnjama Sport in Track, ki ju je mogoče nastavljati po meri.