Porsche zaokroža paleto modela Cayenne z vrhunsko športno različico Cayenne Turbo GT. Združuje izjemno vozno dinamiko z visoko stopnjo vsakodnevne uporabnosti. Vgrajeni štirivaljni biturbo V8 z močjo 471 kW (640 KM) jamči odlične vozne lastnosti. S 67 kW (90 KM) več kot Cayenne Turbo Coupé in največjim navorom 850 Nm ( 80 Nm) se pospešek 0-100 km/h zniža na 3,3 sekunde (0,6 s manj) in največja hitrost je zdaj 300 km/h (višja za 14 km/h). Z bolj športno potegnjenimi linijami je na voljo izključno kot štirisedežni coupé.

Cayenne Turbo GT prihaja z vsemi razpoložljivimi sistemi podvozja, ki so vgrajeni v serijsko opremo, in z zmogljivimi pnevmatikami, razvitimi posebej za ta model. Pogonski sklop in podvozje imata tudi edinstveno nastavitev, posebej prilagojeno Cayenne Turbo GT. Rezultat je v celoti skladen koncept z izjemnimi zmogljivostmi dirkališča. To je dokazal Porschejev testni voznik Lars Kern, ki je 20.832 km dolgi Nürburgring Nordschleife s Cayenne Turbo GT prevozil v času 7: 38,9 minute in postavil nov uradni rekord športnih terencev. V primerjavi s Cayenne Turbo Coupé se Turbo GT nižji do 17 milimetrov.

Temu prilagojeni so tako pasivni sestavni deli podvozja kot tudi aktivni nadzorni sistemi. Posebna nastavitev zagotavlja popolno interakcijo med njimi. Togost trikomornega zračnega vzmetenja se je povečala do 15 odstotkov. Prilagojene so tudi značilnosti sistema Porsche Active Suspension Management (PASM), uporaba servovolana Plus in krmiljenje zadnje osi. Sistem aktivne stabilizacije Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) zdaj deluje s krmilno programsko opremo, naravnano na večje zmogljivosti. Rezultat je še boljša stabilnost in natančnejše obnašanje pri večjih hitrostih v ovinkih. Tudi sistem Porsche Torque Vectoring v tem primeru omogoča višja razmerja navora. Celovito optimizirana sprednja os izboljša tudi vodljivost. V primerjavi s Turbo Coupé so sprednja kolesa za centimeter širša, negativni pregib pa je povečan za 0,45 stopinje, tako da imajo nove 22-palčne pnevmatike Pirelli P Zero Corsa, posebej razvite za Turbo GT, večji kontaktni del. Zavorne naloge opravlja standardni Porschejev keramični kompozitni zavorni sistem (PCCB).

V Nemčiji naročila za novi Cayenne Turbo GT že sprejemajo. Maloprodajne cene se začenjajo pri 196.078 evrov. V prodajnih salonih bo letos sredi septembra.