Novi Jeep Grand Cherokee, oblikovno in vsebinsko popolnoma prenovljen, se s peto generacijo prvič po tridesetih letih predstavlja v dveh različicah. V drugi četrtini leta bo v ZDA na voljo najprej pravkar predstavljena podaljšana različica Jeep Grand Cherokee L. S tremi vrstami sedežev, dolžino 5,20 m oziroma 38 cm več kot predhodna generacija in medosno razdaljo 3,09 m, kar je 17 cm več kot prej, bo z argumentom več iskala konkurenčno prednost v zahtevnem razredu srednje velikih luksuznih terencev, kot so BMW X5, Mercedes GLE, Audi Q8 ali na ameriškem trgu zelo priljubljen Lincoln Aviator. Krajša različica s petimi sedeži je napovedana v tretji četrtini leta. Obe novi različici temeljita na novi platformi Alfe Stelvio z dvo- ali štirikolesnim pogonom.

Skladno z zunanjim videzom je oblikovno prenovljena tudi notranjost z usnjeno notranjostjo okrašeno z elementi iz dragocenih materialov, impozantno konzolo, ki v zgornjem delu ponuja v kombinaciji multimedijskega sistema izbiro 8,4-palčnega zaslona na dotik ali v bogatejših različicah 10,1-palčni zaslon, prav tako na dotik. V spodnjem delu konzole so krmilniki za izbiro funkcij štirikolesnega pogona in gumb za upravljanje 8-stopenjskega samodejnega menjalnika. Grand Cherokee je lahko opremljen tudi z nastavljivim zračnim vzmetenjem Quadra-Lift. Po prvih informacijah je Grand Cherokee na voljo z dvema motornima različicama, ki sta znani iz drugih modelov FCA. Gre za 3,6-litrski V6 motor iz družine Pentastar in 5,7-litrski V8 Hemi s 362 KM. Hibrid s polnilnimi baterijami naj bi prišel tudi pozneje.