S prenovo na sredini življenjskega cikla se Kadjar, Renaultov kompaktni športni terenec, predstavlja z drznejšim videzom prednjega dela in osveženo notranjostjo z masko motorja, sprednjimi in zadnjimi LED lučmi in masivnejšimi odbijači, ki mu prispevajo 4 cm več v dolžino. Kolesa so 19-palčna. Nekaj svežih novosti je tudi v notranjosti: novi materiali, kakovostna končna obdelava, nova centralna konzola s 7-palčnim tabličnim računalnikom v ležeči postavitvi, sedeži s prilagodljivo dolžino sedalne površine in druge podrobnosti, vhodi USB, klimatska naprava spredaj in zračniki zadaj, zložljiva zadnja klop in pametna odlagalna mesta …Kadjar ponuja tudi najsodobnejšo tehnologijo. Potnike razvaja zvočni sistem Bose, voznik lahko parkira s pomočjo sisteme Easy Park Assist, preko pametnega telefona in protokolov Apple CarPlay in Android Auto pa se lahko s pametnim telefonom poveže z vozilom s pomočjo Renaultovega sistema R-Link 2. Prtljažnik z osnovnimi 472 litri se prilagaja različnim družinskim potrebam in se ga lahko poveča do 1478 litrov. Z višino spodnjega roba 76 cm ni večjih težav pri nakladanju Toliko za osnovni opis.

Kdor dela več kilometrov na leto in ne vse po asfaltu bo izbral temu primeren močnejši 1,7-litrski dCi 110 kW/150 KM, ki je vsekakor močnejši in zmogljivejši od znanega 1,5-litrskega dCi s 114 KM. Vendar ne samo to. Samo v povezavi s tem motorjem je na voljo tudi štirikolesni pogon. Če bi izbiral osebno, bi se brez dvoma odločil tudi novi 7-stopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko, ki je v tem primeru za doplačilo. Tovrstni menjalniki si vse bolj utirajo pot tudi v kompaktni razred športnih terencev. V testnem Kadjarju mi je manjkal, čeprav je ročni 6-stopenjski menjalnik odigral svojo vlogo dokaj solidno. Odločen, s 340 Nm navora večinoma že pri 1750 metrih progresiven in elastičen, da ne zahteva pogostega prestavljanja. Izkaže se v mestu, kjer lahko skoči od 0 do 100 km/h v 11,2 s in doseže največ 197 km/h. Povprečje porabe na testu 7,2 l/100 km.

Svetel potniški prostor nudi udobje 4 odraslim, ki imajo dovolj tudi odlagalnih površin in predalov, saj je prostor dovolj. Dodatno svetlobo zagotavlja veliko stekleno strešno okno. Relativno visok položaj za volanom jamči vozniku dober pregled na vse strani. Slabši je nazaj, kjer mora računati na pomoč sistema pri parkiranju in na senzorje s posnetkom zadnje kamere na zaslonu. Sistemi v Kadjarju voznika opozarjajo na nenamerno menjavo voznega pasu, prekoračitev hitrosti z branjem prometnih znakov in drugo. V vožnji po mestu in hitri koloni ima na voljo aktivno pomoč sistema pri zaviranju v sili. V ovinkih sicer ni ravno najbolj natančen, ne glede na predvidljivo obnašanje. Ko pa si voznik zaželi zapeljati v blato, sneg ali pesek bo izbiral med tremi načini prenosa: štirikolesni pogon (4WD), na asfaltu ekonomični dvokolesni pogon (2WD) in na zaporo diferenciala za težje ovire na poti. Kadjarja je z osnovnim motorjem in opremo mogoče dobiti za pol manj, toda približno 31 tisoč v tem primeru in glede na vse – motor in opremo – tudi ni pretirano.