Prenovljeni Talisman se z oblikovnega vidika predstavlja z izrazitejšim zunanjim videzom, kar mu prispeva predvsem nov svetlobni pečat izključno s svetilnimi diodami. Prilagodljiva žarometa imata vgrajeno tehnologijo LED MATRIX Vision in dinamična smernika ter dnevne luči v obliki nasproti si obrnjenih črk C (C-Shape), značilni za modele znamke Renault.

Različica INITIALE PARIS vsebuje zdaj vso najboljšo opremo. Ko se voznik približa avtomobilu, se vklopi niz svetil; zunaj se poleg luči prižge osvetlitev ročic na vratih, vklopi pa se tudi osvetlitev potniškega prostora. Prenovljeno obliko osrednje konzole krasijo kromirani elementi, notranjost ponuja širši barvni izbor ambientalne osvetlitve in nove obloge iz beljenega lesa na armaturni plošči. Nastavljivi digitalni instrumenti so prikazani na zaslonu z diagonalo 25,91 cm (10,2 palca) in serijsko vgrajeni od paketa opreme Intens navzgor. Izbirati je mogoče med načini vožnje, ki so na voljo v okviru sistema MULTI-SENSE. Tudi navigacija GPS. Sistem Renault EASY CONNECT združuje niz aplikacij, kot je MY Renault, novo multimedijsko napravo Renault EASY LINK in povezljive storitve, kot so samodejno posodabljanje in nadzor avtomobila na daljavo. Nenazadnje je vozniku na voljo še nov gumb za vklop funkcije »Auto-Hold«, ki avtomobil zadržuje na mestu, ko parkirna zavora ni aktivirana. Zaradi boljše ergonomičnosti so upravljala regulatorja hitrosti zdaj na volanu.

Med pomožni sistemi Renault EASY DRIVE so med ostalim pomočnik za vožnjo po avtocesti in prometne zastoje, žarometi s svetilnimi diodami LED MATRIX Vision ter ekskluziven sistem podvozja 4CONTROL s krmiljenjem vseh štirih koles in uravnavanjem blažilnikov.Pomožni sistem za vožnjo po avtocesti in prometne zastoje (Highway & Traffic Jam Companion) združuje prilagodljiv regulator hitrosti s pomočjo pri ohranjanju voznega pasu, ki deluje tudi v ovinkih. Sistem aktivne pomoči pri zaviranju v sili (AEBS) ima zdaj dodan sistem zaznavanja pešcev in kolesarjev. Podvozje 4CONTROL prenovljenega Talismana je povezano s krmiljenimi blažilniki, ki skrbijo za optimalno stabilnost in udobnost z nenehnim prilagajanjem odzivanja blažilnikov. Namenjena mu je tudi najnovejša generacija Renaultovih motorjev, ki izpolnjujejo norme WLTP. Ti motorji so hkrati bolj gospodarni in bolj zmogljivi. Bencinska motorja TCe 160 EDC FAP in TCe 225 EDC FAP (v Sloveniji nista na voljo) imata dodan filter trdnih delcev, dizelski motorji Blue dCi pa imajo za čiščenje izpušnih plinov vgrajen sistem selektivne katalitične redukcije (SCR, Selective Catalytic Reduction) s sistemom vbrizgavanja tekočine AdBlue®, ki zmanjšuje izpust dušikovih oksidov (NOx).

Ponudba dizelskih motorjev je ena najbolj celovitih na trgu. Talisman z 1,7-litrskim štirivaljnikom Blue dCi z največjo močjo 88 kW (120 KM) oziroma 110 kW (150 KM) je na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Ponudbo zgoraj zaokroža 2-litrski motor Blue dCi v dveh izvedenkah: 117 kW (160 KM) in 147 kW (200 KM). V Sloveniji bo na prodaj samo močnejša od teh dveh izvedenk. Ta motor je v obeh različicah kombiniran s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko EDC. Izvedenka z močjo 147 kW (200 KM) jamči ugledno speljevanje in odločne pospeške. Prenovljeni Renault Talisman bo naprodaj od junija 2020.