Po obeh modelih DS 3 Crossback in DS 7 Crossback odkriva najmlajša francoska premijska znamka še največjo prestižno limuzino DS9. Z dolžino 4,93 m in širino 1,85 m je DS9 nastal na novi različici konstrukcijske osnove EMP2 (Efficient Modular Platform 2), ki s podaljšano medosno razdaljo nudi predvsem obilo prostora za potnike na zadnjih sedežih. Oblika karoserije je precej usločena s strmo padajočim zadnjim delom strehe, značilnim za izvedenke fastback. Okrasna maska DS WINGS in parametrično zasnovana rešetka s tridimenzionalnim diamantnim učinkom ali letev z dekoracijo “clous de Paris” prvič uporabljena izven potniške kabine, so najznačilnejši oblikovni elementi nove limuzine DS. Izpostaviti velja še ugrezljive vratne kljuke v barvi karoserije in dvobarvno elegantno streho.

DS 9 prihaja najprej s priključno hibridnim pogonskim sklopom E-TENSE, ki ga sestavljata bencinski turbo motor PureTech in električni motor z močjo 11,9 kWh, ki skupno ponujata 225 konjskih moči. Ob tem omogočata od 40 do 50 kilometrov (WLTP) v električnem načinu z ničnimi emisijami. Električni motor, ki je integriran v 8-stopenjski samodejni menjalnik, razvije največ 80 kW/110 KM in 320 Nm. Zagon motorja privzeto izbere električni način vožnje, ki se nadaljuje v hibridni način. Ta samodejno nadzoruje razne vrste energije med vožnjo s 100 % električnim pogonom, 100 % bencinskim gorivom ali s kombiniranjem obeh vrst energije, če razmere tako zahtevajo.. Način Sport E-TENSE izkorišča maksimalno razpoložljivo moč s kombinirano uporabo motorja z notranjim zgorevanjem in električnega motorja v povezavi s posebej prilagojeno kartografijo pedala za plin, menjalnika, volana in krmiljenega vzmetenja.

DS 9 je opremljen s sistemom za rekuperacijo energije funkcijo E-Save, ki zagotovlja določeno stopnjo energije baterije, da lahko voznik del poti opravi v načinu z ničnimi emisijami. Kasneje bosta na voljo še dva motorja E-TENSE, in sicer eden z 250 konjskimi močmi in dvokolesnim pogonom za razširjeni doseg ter drugi s 360 konjskimi močmi z inteligentnim štirikolesnim pogonom. Na Kitajskem bo od začetka prodaje dalje na voljo izvedenke E-TENSE z 250 konjskimi močmi.