Znamka Volkswagen Gospodarska predstavlja pri nas povsem na novo zasnovano generacijo Multivana z novim dizajnom, ki sledi genskemu zapisu legendarnih predhodnikov, kot pravijo in prvič zasnovano na modularni prečni platformi (MQB). Izdelujejo ga že več kot 70 let in generacijo za generacijo prilagajajo njegov videz, a ob tem ohranjajo ključne lastnosti naslednika legendarnega T1. Multivan od letošnjega leta dalje prevzema vlogo izrazito vsestransko uporabnega avtomobila, ki izgublja prvotno funkcijo kombija, zato kot poslovno in družinsko vozilo išče in se umešča v nove segmente. Z dolžino malenkost manj kot 5 m (4.973 mm) brez opcijskih električno poklopnih zunanjih ogledal in širino blizu 2 m (1.941 mm) je za nekaj cm daljši od predhodnika, Multivana 6.1. Za 12,4 cm je daljša tudi medosna razdalja. Na voljo je tudi kot podaljšana različica, ki – pri nespremenjeni medosni razdalji meri v dolžino 5,173 m.

Praktičen, 25 odstotkov lažji, z enojnimi zadnjimi sedeži, z novim sistemom vodil, ki jih je mogoče nastaviti v različne vzdolžne položaje, je še bolj prilagodljiv in praktičen. Novo zadnjo mizico je mogoče pomakniti med vse sedežne vrste in jo spredaj uporabiti kot sredinsko konzolo. Slovo od klasične prestavne ročice in ročne zavore v digitalizirani notranjosti omogoča več prostora za voznika in sovoznika Multivan ohranja značilno sedežno udobje nespremenjeno. Povsem prenovljena zasnova notranjosti vključuje tudi novo armaturno ploščo – ergonomsko dovršeno in s povezanimi zaslonskimi prikazi. Vozilo je serijsko opremljeno z digitalnimi kombiniranim instrumentom (Digital Cockpit) in infotainmentom sistemom Ready 2 Discover.

Multivan je v tehničnem pogledu občutno izpopolnjen. Posebna novost v ponudbi pogonov je priključni hibrid, ki pri izključno električnem pogonu omogoča brezemisijsko vožnjo. Poleg tega prihaja z najsodobnejšimi pomožnimi, upravljalnimi in infotainment sistemi na novi razvojni stopnji. Največji napredek naj bi ponujal na področju varnosti v primeru trčenja. Na voljo je 20 asistenčnih sistemov. Med novimi velja omeniti zlasti sistem IQ.DRIVE Travel Assist, ki omogoča delno avtomatizirano vožnjo pri hitrosti od 0 do 210 km/h. Združuje tudi novi prediktivni sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje ACC (vzdolžno vodenje) in asistenco Lane Assist (prečno vodenje) ter močno izpopolnjuje varnost na srednje dolgih in dolgih relacijah.

S priključnohibridnim pogonom ima dodatno oznako eHybrid. Sistemska moč elektromotorja in turbobencinskega motorja (TSI) znaša 160 kW (218 KM). Z litij-ionsko baterijo zmogljivosti 13 kWh lahko Multivan eHybrid prevozi tipične vsakodnevne razdalje v popolnoma električnem režimu. Na voljo so še trije štirivaljniki – dva turbobencinska in en turbodizelski motor, pri katerem se moč vedno prenaša na sprednji kolesni par. Obeh štirivaljnih turbo-bencinskih motorjev s 100 kW in 150 kW (204 KM) v Sloveniji ne bo. Letos aprila bo dopolnil izbiro motornih različic Multivana še  štirivaljni turbodizelski motor (TDI) s 110 kW (150 KM), od katerega pričakujejo največ. Vsem Multivanom je namenjen 7-stopenjski DSG menjalnik, različici eHybrid pa 6-stopenjski DSG.

Vstopna različica – Multivan 2.0 TSI 150 (204) 7.st. DSG je dosegljiva od 44.450 evrov, podaljšana različica 44.656 eur. Priključno hibridni Multivan 1.4 TSI e-Hybrid 160 (218) 6.st. DSG je na voljo od 50.690 eur naprej, podaljšana različica pa od 50.800 eur. Cena dizelske bo znana konec marca.