S pravkar predstavljeno strategijo ACCELERATE se Volkswagen dovolj zgodaj in sistematično pripravlja na korenite spremembe v avtomobilski panogi. Z enako hitrostjo pristopa do globalne električne ofenzive, se pospešeno zdaj loteva tudi drugih velikih področij prihodnosti: integracija programske opreme v vozilo in digitalna uporabniška izkušnja postajata pomembni ključni kompetenci. S podatkovnimi poslovnimi modeli želi Volkswagen nagovoriti nove skupine kupcev in si zagotoviti dodatne vire prihodkov in dodaja, da poleg tega želi še v tem desetletju veliko ljudem omogočiti dostop do avtonomne vožnje. “E-mobilnost je bila šele začetek, prava disrupcija je še pred nami. S strategijo ACCELERATE povečujemo tempo na poti v digitalno prihodnost,” je dejal Ralf Brandstätter, izvršni direktor Volkswagna. “V naslednjih letih bomo Volkswagen spremenili tako močno kot še nikoli doslej.”

Integracija programske opreme ob digitalni uporabniški izkušnji s tem postajata ključni kompetenci podjetja, ki ima vodilno vlogo pri razvoju digitalnega ekosistema, v središču katerega je uporabnik. Pionirsko vlogo pri tem ima družina ID. V ta namen Volkswagen razkriva ustanovitev dinamične projektne enote ID.Digital, ki bo od poletja 2021 naprej v 12-tedenskih intervalih pripravljala posodobitve “po zraku”. Avto bo tako ves svoj življenjski cikel ostal ažurno opremljen oz. bo z novimi funkcijami postajal vedno boljši. Že v dveh letih naj bi bilo na cesti okrog 500.000 vozil, preko katerih bo Volkswagen lahko iz povratnih informacij uporabnikov ustvarjal nove funkcije.