Kakšna prihodnost se v vse večji poplavi električnih vozil obeta Golfu, dolgoletnemu najbolj prodajanemu modelu, ki je diktiral svoje smernice na evropskem avtomobilskem trgu kompaktnih vozil.
Da bi razširil svojo ponudbo električnih avtomobilov tudi izven družine ID, razmišlja Volkswagen o tem, da bi na trg poslal 100-odstotno električno različico tudi nekaterih svojih prodajnih uspešnic. Govor je o Golfu in Tiguanu, ki naj bi ga verjetno v bližnji prihodnosti lahko ponudili javnosti zgolj z električnim motorjem. Novi električni Golf naj bi imel možnost hitrega polnjenja in baterije nove generacije z nizkim odtisom. Doseg se bo povečal v primerjavi z današnjimi električnimi avtomobili nemške skupine. Predvidevajo možnost prehoda na 700 kilometrov dosega.
Thomas Schäfer, izvršni direktor znamke Volkswagen, je nedavno v pogovoru za Autocar izjavil, da se podjetje ne želi odpovedati imenu Golf. Zato bomo verjetno na trgu videli Volkswagen ID.Golf. V tem primeru se postavlja vprašanje: ali ne bo konkuriral neposredno modelu ID.3? Pri Volkswagnu so mnenja, da sta kot modela namenjena dvema različnima skupinama uporabnikov, čeprav bosta oba uporabljala enak električni motor in podoben estetski videz. ID.3 bo ohranil svoj DNK električnega, udobnega in tehnološkega kompaktnega vozila, morebitni ID.Golf pa bo namenjen bolj športnemu občinstvu, ki ima raje dinamično vožnjo. Tudi po Schäferjevih besedah sta Golf in GTI dve izmed najbolj znanih imen v ponudbi nemškega proizvajalca in bilo bi nesmiselno, da ju ne bi ohranili. Vse to bližnji prihodnosti nakazuje tudi na visoko zmogljiv električni GTI, ki bo prevzel nasledstvo Golfa.