Oba Volkswagnova električna modela sta že na voljo s popolnoma novo razvito generacijo infotainment sistemov. Poleg tega je v različicah Pro in GTX vgrajen nov pogonski sistem: prvič v ID.7 4 uporabljeni učinkoviti pogon omogoča bistveno večjo moč in navor, obenem pa se zniža poraba energije. Kombinirani doseg električnega vsestranskega SUV-ja ID.4 po kriterijih WLTP se je po zaslugi novega električnega pogona povečal na do 550 kilometrov . Prostorni SUV-coupé ID.5 pa lahko z enim polnjenjem baterije odslej doseže do 556 kilometrov v skladu z WLTP 3 .

 

Volkswagen izboljšana modela ponuja po enakih osnovnih cenah kot njuna predhodnika. Tako se je razmerje med ceno in vrednostjo pri modelih ID.4 in ID.5 bistveno izboljšalo. Volkswagen je bistveno posodobil okolje armaturne plošče v modelih ID.4 in ID.5, pri čemer se je osredotočil na intuitivno upravljanje. V skladu s tem sta obe modelski seriji prejeli popolnoma novo programsko opremo naslednje generacije in nov serijski infotainment sistem z diagonalo zaslona, ki je sedaj povečana na 32,8 centimetra (12,9 palca). Infotainment sistem prepriča s popolnoma novo strukturo menijev. Upravljanje modelov ID.4 in ID.5 je sedaj še bolj izpopolnjeno z novo glasovno asistenco.

Najpomembnejša nova tehnološka značilnost vseh modelov ID.4 in ID.5 z baterijo s kapaciteto 77 kWh (neto) je učinkoviti pogon: z novim elektromotorjem na zadnji premi ter novo generacijo baterij se je poraba energije zmanjšala, medtem ko se je moč povečala. V modelih ID.4 Pro 1 in ID.5 Pro 2 s pogonom zadaj je sedaj uporabljen elektromotor z močjo 210 kW (286 KM) , ki pa razvije 60 kW več moči kot primerljivi motor v predhodnih modelih. Razvoj moči je v vseh situacijah bolj dinamičen, saj se je tudi navor povečal s 310 na 545 Nm.

Dodatnih 235 Nm navora ustreza povečanju okoli 75 odstotkov. Štirikolesno gnani ID.4 Pro 4MOTION 6/7 z novim zadnjim elektromotorjem in dodatnim elektromotorjem na sprednji premi prav tako razvije sistemsko moč 210 kW (286 KM) 7 , kar po uradnih podatkih ustreza povečanju za 15 kW (21 KM).

Modeli GTX, izrazito športna in prav tako štirikolesno gnana vrhunska modela ID.4 GTX 7/9 in ID.5 GTX 7/10 bosta v prihodnje zagotavljala sistemsko moč 250 kW (340 KM), kar predstavlja dodatnih 30 kW (41 KM). Potniki bodo izrazito občutili s tem povezano dodatno dinamiko. To je razvidno iz vrednosti pospeška od 0 do 100 km/h: s časom 5,4 sekunde, modeli GTX sedaj jasno prekašajo mejo šestih sekund.

Kot že doslej je hitrost pri modelih ID.4 GTX in ID.5 GTX elektronsko omejena na 180 km/h. Tako kot pri modelih GTX pa je tudi pri modelih Pro najvišja hitrost sedaj zrasla na 180 km/h (prej 160 km/h). Nespremenjen pa je ostal pogonski sistem osnovnega modela ID.4: ID.4 Pure 11 s svojim elektromotorjem z močjo 125 kW (170 KM) doseže 160 km/h. Energija za dodatnih 178 kilometrov v desetih minutah. Doseg vseh modelov ID.4 in ID.5 se je z novo baterijo s kapaciteto 77 kWh povečal.

Dva primera: novi ID.4 Pro prevozi do 550 kilometrov (kombinirani doseg po WLTP), kar je 17 kilometrov več kot pri predhodniku. Pri novem ID.5 Pro pa ta vrednost znaša 556 kilometrov  – dodatnih 11 kilometrov. Če povzamemo modela ID.4 in ID.5 s pogonom zadaj se polnita z znanimi 135 kW. Modeli s štirikolesnim pogonom pa sedaj omogočajo tudi polnjenje z enosmernim tokom s polnilno močjo, ki je bila povečana s 135 na do 175 kW. Te različice modela ID. se pri maksimalni polnilni moči za dodatnih 178 kilometrov lahko napolnijo v le približno desetih minutah. Osnovna izvedba ID.4 Pure z baterijo s kapaciteto 52 kWh je sedaj na voljo s polnilno močjo do 115, namesto prejšnjih 110 kW.

Hitrejše polnjenje na potovanjih. Nov sistem za upravljanje polnjenja in toplotni management v vseh modelih ID.4 in ID.5 sedaj na poti do naslednjega postanka za polnjenje z enosmernim tokom poskrbi za predkondicioniranje baterije. S tem je modela ID.4 in ID.5 predvsem na poteh z enim ali več postanki za polnjenje mogoče karseda hitro spet oskrbeti z novo energijo. Cene ostajajo nespremenjene in se začnejo pri 40.335 evrov.