Quadrifoglio, štiriperesna deteljica. Pri Alfi ima poseben pomen. Toda nikoli tako izrazitega kot prav pri najnovejši generaciji Giulie, ki odpira novo, prelomno poglavje z obujanjem več kot 100-letne športne tradicije, strasti in vsega, kar je nekoč pomenila. Cenil jo je celo veliki Henry Ford, ki je priznal, da pred Alfo vsakič dvigne klobuk- kot pravi legenda. Sergio Marchionne, vrhovni šef združenja Fiat Chrysler Automobiles je Italijan samo po rodu in z glavo razmišlja globalno. Dvignil je Chrysler, ki ga je od Obame dobil za dolar, uspešno rešuje Fiat in kljub pomembnim kupcev, je sklenil, da bo Alfo obdržal in ji vrnil izgubljeni sijaj.

 

Giulia Quadrifoglio 24

 

Z novo generacijo Giulie, ki je naletela na izjemno pozitiven sprejem strokovne javnosti dokazuje, da je na dobri poti. Vrh, češnjo na torti, predstavlja Giulia Quadrifoglio, ki je navdušila celo največje skeptike. Je najmočnejša Alfa doslej. Nikoli ni bila na tako visoki tehnološki ravni in nikoli tako vznemirljiva. Združuje vse najbolj pristne italijanske športne gene in tehnološke sinergije, ki so daleč od nekdanjih fiatovih. Po zasnovi športne limuzine ali “gran turismo z dodatnim parom vrat” kot so jo opredelili Italijani, se hitro pomisli na Maseratijev Ghibli. Srce je Ferrarijevo. Mehanska zasnova: pogon na zadnji kolesi, optimalna porazdelitev teže, najsodobnejša shema vzmetenja ter ekskluzivno razmerje med močjo in maso.

 

Giulia Quadrifoglio 28

 

Tudi gumb za zagon motorja na volanu je zamišljen v duhu prestižnih superšportnikov iz Maranella. Oglasi se 2,9-litrski bencinski V6 BiTurbo, zasnovan na osnovi ferrarijeve tehnologije in tehničnega znanja. Zvok, ki ga spremlja je tako vabljiv, da moraš “pritisniti” V trenutku se silovito odzove, da spreleti tudi voznika, ki ni prvič v podobno zmogljivem vozilu. Posebno vzdušje ustvarja v veliki meri izjemen, nevsakdanji zvok v različnih višinah in vabljivih »registrih«, odvisno od samodejnega prestavljanja odlično sinhroniziranega 8-stopenjskega menjalnika in izbranega načina vožnje sistema Alfa DNA Pro : Dynamic, Natural, Advanced Efficiency in….Race.

 

Giulia Quadrifoglio 14

 

Da bo voznik dal prednost načinu DYNAMIC je povsem jasno sicer bo spoznal samo Giulio in ne Quadrifoglio. Povezan s sistemom Chassis Domain Control, v trenutku prilagodi obnašanje vozila izbranemu načinu vožnje. Na izbiro je tudi program Race, ki aktivira funkcijo »overboost« in poveča glasnost izpušnega sistema vendar ni za na cesto, ni za vsakogar. Zahteva zelo veščega voznika. Način NATURAL je udobna nastavitev vzmetenja za popolno ravnovesje pri vsakodnevni vožnji. Način ADVANCED EFFICIENCY omogoča motorju največje prihranke energije in dinamično učinkovitost. Je najustreznejši način vožnje za razmere s slabim oprijemom. Izbira je jasna. Položaj »D«.

 

Giulia Quadrifoglio 33

 

Največja težava je predvsem v tem, kako obvladovati na cesti 510 KM v dovoljenih mejah, če veš, da šestvaljnik 0 do 100 km/h pospeši v 3,9 s in brez večjih težav lahko doseže celo 307 km, kar lahko brez najmanjšega dvoma slepo verjamemo. Quadrifoglio je opremljen z najsodobnejšo varnostno tehnologijo, ki mu omogoča tudi najkrajšo zavorno pot. Skratka, Alfa ki navduši tudi najzahtevnejše, z voznimi lastnostmi, najsodobnejšo tehnologijo na premijski ravni, zanesljivostjo in res vrhunskimi zmogljivostmi; ker je edinstvena, strastna, instinktivna in tehnološka. Sergio Marchionne je naredil pravo mojstrovino. Vse kar na prvi pogled obljublja brez najmanjšega dvoma potrjuje. Pri tem je cena 87.490 evrov postranskega pomena, samo za največje ljubitelje prvinskih, športnih užitkov, ki si jo lahko tudi privoščijo. Teh ni ravno veliko toda tudi različic Quadrifoglio ne. Ne morete je zgrešiti saj vzbuja večjo pozornost, kot katerikoli Ferrari. Zato, ker se jo vidi in sliši.