Kot luksuzna limuzina z vrha ponudbe je zasnovana v celoti iz aluminija, s pogonom quattro, ki je na izbiro tudi v podaljšani različici L, tako kot v našem primeru. Z dolžino 5,17 m je za 13 cm daljša in s širino skoraj 2 metrov, je dodaten prostor namenjen predvsem potnikom zadaj, oziroma njihovim nogam. S hitrostno prilagodljivim elektromehanskim servokrmiljenjem se limuzina dokazuje kot izjemno gibčna v ovinkih, ne glede na ogromne zunanje mere in v primeru dodatnega krmiljenja zadnjih koles, še neprimerno bolj, da potrebuje zelo majhen manevrski prostor za zavijanje in obračanje.

A8 je opremljen s številnimi naprednimi sistemi delno avtonomne vožnje. Vsi še niso na voljo, kot tretja stopnja avtonomne vožnje, ko avto vozi popolnoma sam na avtocesti z urejenimi oznakami robov cestišča do hitrosti 60 km/h, kar je še odvisno od nacionalne zakonodaje, ki mora sprejeti tak način vožnje. Tudi sistem, ki s pomočjo kamere predvidi nevarno izboklino na cesti in samodejno dvigne ali spusti prednji del, bo na voljo kasneje. Za doplačilo je tudi sistem zaznavanja mrtvega kota, ki tudi na mestu zazna celo kolesarja ali pešca, da se približuje in opozori voznika. Do 41 pomožnih sistemov, ki zaznavajo in vrednotijo aktualno okolico med vožnjo ter po potrebi posreduje dodatne informacije in stopenjsko sproža posege v delovanje, če situacijo zazna kot kritično. Preveč jih je, da bi jih posebej opisovali.

Z oznako 50 TDI je 3-litrski turbodizel 210 kW / 286 KM registriran ko ‘blago hibridno električno vozilo (MHEV)’, ki lahko z električnim motorjem poskrbi za zagon in 40 sekund samostojno pelje ob stalni hitrosti od 40 do 140 km/h. S stalnim štirikolesnim pogonom quattro, prilagodljivim zračnim vzmetenjem ter 8-stopenjskim tiptronicom, ki odvisno od izbranega načina vožnje menjuje hitro in natančno, skoraj neopazno in navorom 600 Nm že od 1250 – 3250 vrtljajev, je vožnja tudi za voznika sproščujoča in zanesljiva. Kljub masi dobrih 2 ton pospeši z mesta do 100 km/h v 5,9 s in doseže elektronsko omejenih 250 km/h. Virtualni prikazovalnik tehnološke armaturne plošče, s po potrebi prilagodljivim prikazom informacij – z navigacijo, vrtljaji, hitrosti, zemljevidov, radijskih in medijskih storitev, je dokaj intuitivno osredotočen na voznika. Toda ta se bo vseeno želel peljati tudi zadaj.

Audi A8 ob bogati opremi za najzahtevnejše in odlični zvočni zaščiti, dodaja še ugodje v vožnji, ko vozijo drugi. Sopotniki na udobnih sedežih v zadnjem delu vozila, se le redkokje tako sprostijo kot na desnem zadnjem sedežu, ki ponuja najvišjo stopnjo udobja. Tu si lahko potnik z različnimi možnostmi nastavljanja, z opcijami kot je masažna funkcija in oporo za noge, privošči posebno udoben položaj za počitek. Sovoznikov sedež je poleg tega mogoče električno pomakniti povsem naprej in poklopiti njegovo naslonjalo ter tako zagotoviti maksimalen prostor za noge. Masaža nog na opori za noge in sistem Rear Seat Entertainment s tabličnima računalnikoma Audi odlično zaokroža varno zavetje v zadnjem delu Audija A8. Iskati slabosti, bi bilo v tem primeru popolnoma odveč ali komentirati ceno (od 114.000 evrov naprej), ker ne gre za družinsko temveč poslovno limuzino najvišjega razreda za reprezentančne namene.