Hyundaijev mali mestni i10 je doživel nekaj diskretnih osvežitev, predvsem estetskih in nekaj funkcionalnih, tudi v športni različici N Line. Mere ostajajo nespremenjene, dodani pa sta dve novi barvi zunanjosti: svetlo siva Lumen Grey in modro-vijolična Meta Blue (na fotografijah). Zdaj je na voljo skupno devet barv, ki jih je mogoče kombinirati tudi s kontrastno črno streho. Ob sveži obliki žarometov in prednje maske so dodana nova tudi 15-palčna lita platišča. Linija i10 N vsebuje podrobnosti po navdihu motošporta, kot so rdeči poudarki in nova 16-palčna lita platišča.
Skladno z zunanjostjo je osvežen tudi notranji prostor. Če je tartan tkanina sedežev z navpičnimi vijoličnimi črtami novost za Hyundai i10, najdemo na armaturni plošči 4,2-palčno instrumentno ploščo, ki se pridružuje večjemu 8-palčnemu osrednjemu zaslonu, na katerem je multimedijski sistem, brezžično združljiv z Apple CarPlay in Android Auto s povezavo na spletu.
V vrsti sistemov za pomoč vozniku sta opozorilo pred čelnim trčenjem, ki zdaj prepozna tudi kolesarje, in asistent za vozni pas, ki ohranja avto v središču voznega pasu.
Proizvodnja se bo začela aprila v Turčiji, prve primerke pa naj bi videli od julija 2023 naprej. Hyundai ni napovedal nobenih sprememb glede motorjev, ki naj bi torej ostali na enaki 3-valjni ravni: atmosferski 1.0 MPi s 67 KM in sorodna LPG različica (ki doseže 65 KM) ter turbo 100 KM 1.0 T-GDI različice N Line.