Hyundai pa je ta teden družino modela i30, ki predstavlja jedro evropske ponudbe te korejske znamke, dopolnil z novo različico i30 Fastback, petvratno kompaktno limuzino s »hitrim« zadkom(v prevodu) in praktično v obliki kupeja s prikupim spojlerjem na njem. Nova karoserijska različica predstavlja zanimivo popestritev v tem segmentu, saj ponuja obilo prostora tako za potnike kot prtljago, ki ji je namenjenih od 450 do 1.351 litrov prostora. Kot vsi ostali člani družine i30 tudi novi Fastback serijsko vključuje najnaprednejše sisteme za zagotavljanje aktivne varnosti in pomoči pri vožnji, ki so združeni pod oznako Hyundai SmartSense.

Med ostalim je opremljen s sistemom za zaviranje v sili, s senzorji za zaznavanje vozil, sistemom za nadzor voznikove zbranosti, sistemom za samodejno zasenčenje dolgih žarometov in sistemom za pomoč pri ohranjanju varnostnega pasu ter sistemom za odparkiranje, s čimer ponuja najboljši serijski varnostni paket v svojem razredu. Fastback poganjata dva prisilno polnjena bencinska agregata z zmanjšano prostornino, ki sta svojo premiero doživela prav s prihodom 5-vratnega i30. To sta 1,4-litrski T-GDI 103 kW (140 KM) in 1,0-litrski bencinski trivaljnik T-GDI z 88,3 kW (120 KM). Najmočnejši je na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali sedem-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko, ki ponuja tako samodejni kot ročni način pretikanja ob volanu. Novi, petvratni limuzinski i30 Fastback se začenja s cenovnim razredom pod 16 tisoč evrov. (na voljo že od 15.990 EUR).