Za Audi je aerodinamika, predvsem pri izključno električno gnanih avtomobilih, ključnega pomena za doseg. Z inteligentnimi tehničnimi inovacijami ima športni SUV-coupé znamke Audi izjemno nizek količnik zračnega upora, ki znaša le 0,26. Izpopolnjena aerodinamična zasnova se ponaša s številnimi novimi detajlnimi rešitvami, tako za 23 mm širšimi obrobami kolesnih ohišij pri osnovni izvedbi modela, strešni liniji SUV-coupeja in usmerniku zraka na pokrovu prtljažnika, ki izboljšuje obtok zraka na zadku avtomobila, kot s posebnim dizajnom 20-palčnih platišč ter s profilom in reliefom stranic pnevmatik.

Virtualni zunanji ogledali z OLED-zaslonoma v notranjosti prav tako še dodatno zmanjšujeta zračni upor. Zanju velja, da v približno enaki meri kot aerodinamične obrobe kolesnih ohišij izboljšujeta aerodinamično zasnovo vozila in po kriterijih voznega cikla WLTP zagotavljata  pribl. 3 kilometre večji doseg.

Na koncu njunih ploskih nosilcev je integrirana majhna kamera. Ta posnetke prikazuje v notranjosti vozila na izjemno kontrastnem OLED-zaslonu, ki je nameščen na prehodu med vrati in armaturno ploščo. Vidno polje se prilagaja vozni situaciji (avtocesta, zavijanje in parkiranje).

Tudi pod dnom vozila posebne obloge z elementi za usmerjanje zraka gladko vodijo zrak okoli vozila. Celotno dno, vključno z aluminijasto prekrivno ploščo za visokonapetostno baterijo, je prekrito. Pri tem so točke privitja skledasto poglobljene, podobno kot vdolbinice na žogici za golf. Obtekanje zraka je tako še lažje kot pri povsem gladki površini. Tudi serijsko zračno vzmetenje z uravnavanim blaženjem (adaptive air suspension) opazno zmanjšuje zračni upor: pri višjih hitrostih se karoserija v dveh stopnjah zniža za do 26 mm pod normalni nivo.

S prihodnjima modeloma e-tron S bodo pri Audiju, kot navajajo, ob odlični aerodinamiki posvetili pozornost tudi vrhunskim voznim zmogljivostim. Oba nova, visokozmogljiva modela iz serije e-tron bosta namreč opremljena s tremi elektromotorji, od katerih bosta dva nameščena na zadnji premi. Elektromotorji skupaj razvijejo moč 370 kW (funkcija boost) in navor do 973 Nm. Modela S naj bi z mesta do 100 km/h potrebovala le 4,5 sekunde. Njuno inteligentno uravnavanje pogona povečuje varnost vožnje, predvsem pa vozno dinamiko povzdiguje na novo raven: to poleg električnega štirikolesnega pogona zagotavlja tudi električni nadzor vektorjev navora z aktivnim in prilagodljivim porazdeljevanjem navora na zadnji premi.