Novi električni Mustang Mach-E s samo desetminutnim polnjenjem na polnilni postaji IONITY po zadnjih testiranjih poveča  doseg vožnje v povprečju predvidoma za 119 km. Pokazalo se je tudi, da baterija za podaljšani doseg in zadnjim pogonom (RWD), v dejanskih razmerah v primerjavi s predhodnimi bolj zadržanimi računalniškimi simulacijami, izboljša doseg za 26 km ali skoraj 30 odstotkov.

Različica s štirikolesnim pogonom (AWD) bo s približno 10 minutami polnjenja baterije za podaljšani doseg vožnjo podaljšala za 107 km,1 obe izvedbi pa bosta ne glede na pogon – AWD ali RWD – baterijo z 10 odstotkov napolnili do 80 odstotkov v 45 minutah. 10 minut polnjenja baterije za standardni doseg v Mustangu Mach-E bo predvidoma zagotovilo povprečni doseg 91 km pri izvedbi s pogonom RWD in 85 km pri pogonu AWD,1 baterijo pa bo možno z 10 odstotkov napolniti do 80 odstotkov v 38 minutah.

Ford še navaja, da je ciljni doseg Mustanga Mach-E s povsem električnim pogonom po svetovno usklajenem preskusnem postopku za lahka vozila (WLTP) do 600 km, kar omogoča tudi daljša potovanja.

V Evropi bo Mustangom Mach-E na voljo Fordov ekosistem rešitev za polnjenje, ki se uvršča v sam vrh panoge, uporabnikom pa bo omogočal brezhiben in integriran dostop do polnjenja doma in po vsej Evropi. Povsem električni Mustang Mach-E je na čelu hitro rastoče palete Fordovih elektrificiranih vozil in je eden od 18 novih elektrificiranih modelov, ki jih bo Ford poslal na evropski trg še pred koncem leta 2021.