Predvidoma v drugi polovici letošnjega leta, bo Honda predstavila novi model Jazz z na novo razvitim sistemom e:HEV za izboljšanje energetske učinkovitosti znamke Najmanjši Hondin model s hibridnim sistemom sestavljenim iz dveh kompaktnih, zmogljivih elektromotorjev, povezanih z 1,5-litrskim bencinskim motorjem DOHC iVTEC, litij-ionsko baterijo in inovativnim menjalnikom s fiksno prestavo prek inteligentne krmilne enote. Kot navajajo Hondini viri delujejo vse komponente usklajeno in zagotavljajo nemoteno delovanje in neposreden odziv. V mestnih vožnjah, ki so tudi najbolj pogoste, je optimalna učinkovitost dosežena z brezhibnimi prehodi med pogonom EV in hibridnim pogonom. Za vožnjo po avtocesti pa se uporablja bencinski motor, ki ga za hitro pospeševanje dopolni elektromotor s svojo močjo. Pri hibridni vožnji se lahko odvečna moč bencinskega motorja uporabi za polnjenje baterije preko generatorja. Med upočasnjevanjem vozilo shranjuje energijo z regenerativnim zaviranjem in tako napolni baterijo. Jazz je namesto običajnega menjalnika opremljen z na novo razvitim elektronsko nadzorovanim CVT menjalnikom (eCVT) z enim samim fiksnim prestavnim razmerjem, za ustvarjanje neposredne povezave med gibljivimi komponentami. Rezultat je natančen in prepričljiv prenos navora z linearnim občutkom med pospeševanjem v vseh načinih vožnje.