Volkswagen je na slovenske ceste pripeljal novega Passata, najuspešnejši model vseh časov, ki je doživel korenito tehnično prenovo. Doslej je bilo prodanih že več kot 30 milijonov primerkov. Novi Passat bolj kot kdaj koli stavi na inovativnost. Med najpomembnejšimi novostmi predstavlja infotainment sisteme naslednje generacije, ki omogočajo vozniku nove funkcije in storitve, predvsem pa je lahko stalno povezan. Dodatno varnost zagotavljajo nekateri novi pomožni sistemi. V prvi vrsti Travel Assist z izpopolnjeno varnostjo in udobjem. Kot prvemu Volkswagnu omogočajo delno avtomatizirano vožnjo do hitrosti 210 km/h.

Posebna novost je Passat GTE, prvi model nove generacije Volkswagnovih priključnih hibridov z večjo kapaciteto baterije in s tem tudi občutno večjim dosegom za 31 odstotkov. S po novem 13 kWh shranjene energije se električni doseg po kriterijih novega ciklusa WLTP pri Variantu poveča na do 55 km, pri limuzini pa na 56 km. Električno zaviranje z motorjem dodatno povečuje moč, ki pride do izraza predvsem v športnem režimu GTE. Elektromotorji tudi sicer že takoj po zagonu ustvarjajo maksimalni navor.

Passat GTE z motorjem 160 kW (218 KM) je eno prvih vozil svojega razreda, ki že izpolnjuje zahteve mejnih vrednosti emisij v skladu z izpušnim standardom Euro 6d. Ta bo za nova vozila začel veljati šele leta 2021. Volkswagen računa, da bo Passat GTE z vidika varčnosti privlačen tudi za uporabnike službenih vozil; ti morajo npr. v Nemčiji mesečno namesto davka v višini 1,0 odstotka bruto cene novega avtomobila plačati le 0,5-odstotni davek.

V Passatu se premierno predstavlja tudi na novo razviti motor 2.0 TDI Evo z močjo 110 kW (150 KM), ki sprošča občutno manj CO2 kot primerljivi motor predhodnika in velja za pionirja nove generacije dizelskih motorjev. Kar zadeva emisije. 2.0 TDI Evo je opremljen z dvokatalizatorskim sistemom SCR in dvojnim odmerjanjem aditiva AdBlue. Ostali trije dizelski motorji za Passat razvijejo 88 kW (120 KM), 140 kW (190 KM) in 176 kW (240 KM). Med bencinskimi so še trije TSI motorji z močjo 110 kW (150 KM)1, 140 kW (190 KM) in 200 kW (272 KM). Tako TSI kot TDI motorji izpolnjujejo standard Euro 6d-TEMP.

Passat odkriva novo strukturo opreme. Osnovna izvedba se odslej imenuje Business. Najbogatejša izvedba opreme se imenuje Elegance. Novi Passat je voljo tudi kot samostojni model Alltrack s štirikolesnim pogonom in terenskimi karakteristikami. Po novem Touaregu bo tudi Passat na voljo z LED-matričnimi žarometi IQ.LIGHT. Z novim vmesnikom v povezavi z voznikom se Volkswagnov prvi kapacitivni volan odziva na dotik. Digitalni Cockpit omogoča konfiguracijo digitalnih instrumentov z eno samo tipko ob volanu

Digital Cockpit: digitalne instrumente nove generacije je mogoče konfigurirati z eno samo tipko na volanu. Novi infotainment v Passatu omogoča pretakanja glasbe Apple Music in TIDAL ter spletni radio in tehnologijo spletnih aplikacij. Ostale novosti: We Connect Fleet vodi digitalni dnevnik voženj, analizo porabe in vzdrževanje v voznem parku. Integracija novih storitev, kot so We Deliver, We Experience in We Park, odpira okno v prihodnost mobilnosti. Specializirano dansko podjetje Dynaudio je avdiosistem z močjo 700 W izjemno natančno prilagodilo notranjosti novega Passata, da je glasba v avtomobilu – ne glede na to, iz katerega vira prihaja – predvajana z najboljšim zvokom, ki ga je bilo kdaj koli slišati v Passatu, zagotavljajo pri Volkswagnu. Vstopne cene: 2.0 TDI BMT SCR avt. 110 (150) 7-st. DSG 29.880, 2.0 TSI BMT avt. 140 (190) 7-st. DSG 31 353, 1.6 TDI BMT SCR 88 (120) 7-st. DSG 31.326, 2.0 TDI BMT SCR avt. 110 (150) 7-st. DSG 32.741.