Na videz enak toda popolnoma nov, nastal na novi plaformi, ohranja kompaktne zunanje mere z dolžino 4,37 m in premijski status tega razreda. V sorazmerju s širino 1,90 m in velikimi 20-palčnimi platišči ter ploščato streho, pod kotom usmerjeno proti zadku, zgleda še krajši. Izvirne so tudi pomične vratne kljuke skrite v vratih, ki se samodejno pomaknejo ven, ko se z roko približamo. Nova sta tudi žarometa Matrix LED s sprednjimi in zadnjimi animiranimi kazalci. Čeprav ostaja dolžina enaka je zdaj za centimeter več prostora za noge zadaj, da lahko udobno sedijo tudi visoki do 1,90 m in nekaj litrov več je tudi v razmeroma skromnem 472-litrskem prtljažniku.

Kakovostno na premijski ravni je tudi notranjost s tremi zasloni vključno z osrednjim 10-palčnim multimedijskega sistema s številnimi podatki in zabavo. Povezljiv je preko protokolov Android in Apple CarPlay, nameščen pa vodoravno kot v Velarju. Manjši spodnji je za klimo, pred voznikovimi očmi pa se nahaja velik interaktivni 12,3-palčni zaslono instrumentne plošče z odlično grafiko. Grafika je odlična, toda odzivnost gumbov klimatske naprave ni ravno najbolj hitra. Namesto usnja so v Evoqu novi, kakovostni materiali sedežev: semiš in blago evkaliptusa. Pri Range Roverju so želeli raven kakovosti notranjosti približati višjim, prestižnejšim modelom in z novo generacijo jim je kar dobro uspelo.

Od dvolitrskega turbodizla s 180 KM ne smemo zahtevati preveč. Polno opremljeni Evoque ima skoraj dve toni. Za kaj več bi bila 240-konjska različica boljša izbira. Samodejni 9-stopenjski menjalnik ZF opravlja svoje delo korektno in mu ni kaj očitati. Ne glede na maso je poraba goriva presenetljivo zmerna, večinoma pod 7-mimi litri. Porabo goriva znižujeta predvsem hibridni sistem Mild hibrid in sistem Start/Stop. Sistem Mild hibrid uporablja energijo, ki se zgubi pri zmanjševanju hitrosti in jo ponovno uporabi. Enostavno vodljiv in udoben leži na cesti zanesljivo, stabilno tudi v ovinkih, kjer si lahko voznik privošči kar nekaj zabave, nagiba se ne preveč, krmiljenje je natančno.

Redko kdo bo Evoquea zapeljal v blato, na ozko gozdno pot ali zahtevnejšo terensko podlago, ker ne bo tvegal, da kamenčki ali ostre veje ne bi poškodovale lak ali še kaj resnejšega. Toda, če se voznik že odloči za kaj ekstremnejšega ima na voljo tehnologijo Terrain Response, ki se samodejno prilagaja pogojem vožnje in zahtevnosti terena. Zazna globino vode in s sistemom spusta omogoča zanesljivo vodenje vozila. Med najnovejšimi tehnologijami, ki so na voljo tudi v dodatni opremi, ne manjka niti sistem za nadzor zdrsa koles in niti elektronska porazdelitev zavorne moči, ki samodejno uravnava zavorno silo na vsaki osi in s tem zmanjša zavorno pot. Ohranja stabilnost in zmožnost manevriranja vozila. Evoque je Land Rover kot pravi terenec in Range Rover kot premijski, prestižni urbani SUV, ki mu je tudi Victorija Beckham kot ambasadorka znamke posodila svoj obraz in stas, kar ni naredila samo s finančnega vidika. Z vstopno ceno pod 50 tisoč je v prednosti tudi pred najbližjo nemško konkurenco.