Z vstopom v četrto generacijo je Zafira doživela radikalno preobrazbo. Obdobje družinskih enoprostorcev je kot kaže mimo tudi pri Oplu. Po predhodnih generacijah z izrazito družinsko noto Zafire z inovativnim konceptom 7 sedežev Flex7 in kasneje Tourer je Opel lani presenetil s popolnoma novo Zafiro, po konceptu, obliki in vsebini povsem drugačno od predhodnih. Preobrazba v poslovni kombi ali minibus oziroma »shuttle« je bila z vstopom Opla v francosko skupino PSA po svoje logična. Zato Opel ni razvijal lastnega koncepta nove generacije Zafire temveč se je naslonil na uveljavljen PSA-jev koncept – Traveller, Spacetourer in Proace. Po trisu ima zdaj PSA z Zafiro v rokah poker.

Zafira Life pokriva poseben segment poslovnih uporabnikov. S salonsko notranjostjo v usnjenem oblazinjenju, električnimi drsnimi vrati na obeh straneh za udobnejše vstopanje v potniški del, kjer je ob voznikovem in sovoznikovem šest sedežev v dveh vrstah, prilagodljivih različnim zahtevam potnikov – od nastavitve drug proti drugemu, do vzdolžnega pomika, celo posamičnega sedeža. Tudi dostop do zadnjih sedežev enake velikosti in udobja je s preklopom stranskega v srednji vrsti dokaj enostaven. Zafira Life se prilagaja različnim zahtevam, od prevoza otrok in njihovih prijateljev na plažo ali kamorkoli, turistične prevoze do vožnje s sodelavci na pomemben sestanek. Organizirat ga je mogoče kar v vozilu. Za to je na voljo tudi prilagodljiva pisarniška mizica. Tako spredaj kot v potniškem delu vozila, ustvarja vzdušje prijetna ambientalna osvetlitev in panoramska steklena streha. Na izbiro so po velikosti tri različne dolžine. Manjša različica (S) je z dolžino 4,60 m, kot v našem primeru, srednja(M) 4,95 m in največja (L) 5,30 m. Vse so opremljene z 8/9 sedeži, razlika je v manjšem ali večjem prtljažniku. uporabna višina pod 1,90 m omogoča neoviran dostop do tesnih prostorov, kot so podzemne garaže.

Voznik sedi visoko, dostop mu omogoča vmesna stopnica, tako kot je značilnost teh, vozil. Tudi za sopotnikovo udobje na desni strani sta zadolžena ergonomsko oblikovana greta  sedeža s funkcijo masaže za sprostitev med vožnjo in učinkovita zvočna izolacija. Višji položaj za volanom omogoča pregleden nadzor in idealno držo. Volan je nameščen kot pri limuzini, vozniku pa je namenjena vrsta pametnih tehnologij, od aplikaciij Android Auto in Apple CarPlay, kot  intuitivni 7-palčni zaslon na dotik s preprostim upravljanjem, navigacijo na dotik, povezljivost Opel Connect in ne nazadnje tudi 180° kamera zadaj v pomoč vozniku za vzvratno vožnjo in parkiranje.

Voznik lahko računa tudi na različne funkcije, ki ga s pomočjo senzorjev opozarjajo pred vozili v mrtvem kotu, utrujenosti, nevarnostjo naleta, kot  samodejno zaviranje v sili. Potovalno udobje jamči optimalni dvolitrski turbodizel 110 kW/150 KM, čeprav obstaja tudi zmogljivejša različica tega motorja s 177 KM. Oba sta Euro 6d. Suveren s 370 Nm lahko zadovolji vse potrebe različnih prevozov ob dokaj skromni porabi za to velikost vozila, ki se večinoma zadržuje okrog 8 litrov. Daljše izvedenke bi pa mogoče glede na večjo obremenjenost in tovor v prtljažniku, potreboval zmogljivejši motor. Tudi samodejni menjalnik bi bil dobrodošel. Izbira je na uporabnikih. Začeli bodo pri Zafiri Life Business s ceno 29.460 in mogoče bodo prišli po ceniku te izvedenke na vrh,  do Zafire Life Innovation s ceno 38.710 evrov.