Najuspešnejša limuzina Mercedes-Benz razreda C je v petem letu proizvodnje doživela nekaj svežih popravkov in izboljšav. Po 415.000 prodanih primerkih po vsem svetu in v Sloveniji 700 vozil trenutne generacije je prišel čas osvežitev, predvsem prednjega dela s spremenjeno obliko žarometov in zadnjih luči. Nova je tudi arhitektura elektronike, ki ponuja prednosti uporabniške izkušnje z opcijskim povsem digitalnim prikazovalnikom inštrumentov in multimedijskega sistema. Visokozmogljivi LED žarometi izstopajo z dvodelnim dizajnom, le – ti pa so v ponudbi tudi v tehnologiji ULTRABEAM LED, ki s prilagodljivo svetilnostjo skrbijo za večjo varnost in svetijo do 650 metrov. Pomožni sistemi so na ravni razreda S, vozno izkušnjo spodbujajo tudi zmogljivi in varčni pogonski agregati v kombinaciji z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-TRONIC, ki ponujajo tudi določene funkcije hibridnih vozil.

Linije opreme ostajajo enake: AVANTGARDE, EXCLUSIVE in AMG Line. Tudi razred C ima po zgledu večjih volan s polji na dotik s poenostavljenim upravljanjem funkcij vozila. Preglednost jamči opcijski povsem digitalni 12,3-palčni kombiniran inštrument in 10,25-palčni sredinski zaslon v visoki definiciji. Ambientalna osvetlitev je v 64 barvah. Na voljo je tudi vzvratna kamera z ločljivostjo 1280 x 720 slikovnih pik, opcijski zvočni sistem z 9 zvočniki in 225 W moči, širši izbor okrasnih elementov in barvnih kombinacij oblazinjenja z masažo sedežev.

Med najnovejšimi inteligentnimi sistemi za pomoč pri vožnji je aktivni sistem za ohranjanje razdalje DISTRONIC. Vozilo lahko na jasno označenih cestah samodejno do 30 sekund vozi do hitrosti 210 km/h, brez voznikovega posredovanja. Voznik mora s prijemom volana zgolj potrditi svojo prisotnost. Sistem si pomaga tudi z zemljevidi in podatki navigacije, kjer v primeru bližajočega se ovinka, križišča ali krožišča, zmanjša hitrost.

Nova generacija štirivaljnih bencinskih motorjev se začenja z različico C 200 (tudi 4MATIC) z 1,5-litrskim bencinskim motorjem in močjo 135 kW (184 KM) ima že tehnologijo EQ Boost, ki deluje v sodelovanju z 48-voltnim električnim sistemom in jermensko gnanim alternatorjem. Pri pospeševanju je na voljo dodatnih 10 kW (14 KM) moči.  Na izbiro je tudi najsodobnejši dizelski motor v izvedbah C 180 d, C 200 d, C 220 d in C 300 d z razponom moči od 90-180 kW (122-245 KM) z zvedbo motorja s postopkom stopenjskega zgorevanja (angl. stepped-bowl combustion), ki za 25 odstotkov zmanjšuje notranje trenje in emisije.

V ponudbi sta najmočnejši različici Mercedes-AMG C 63 in 63 S, ki navdušujeta s 4,0-litrskim V8 biturbo motorjem in 350 kW (476 KM) ter 375 kW (510 KM) moči. Vmesna športna izvedba Mercedes-AMG C 43 pa s 3,0-litrskim V6 biturbo motorjem z močjo 287 kW (390 KM) in štirikolesnim pogonom 4MATIC. Novost pri vozilih AMG so opcijsko dodatni gumbi ob volanu za izbiro voznega programa, delovanje podvozja, nastavitve načina pretikanja in izpušnega sistema. Bencinska ponudba se začenja z različico C 160 limuzina s 6-stopenjskmi mehanskim menjalnikom 1,5-litrskega motorja 95 kW/129 KM za vstopnih 31.500 EUR. Vstopna dizelska različica C 180 d limuzina s prav tako 6-stopenjskim mehanskim menjalnikom     90 kW/122KM 1,5-litrskega motorja 33.550 EUR. Najdražji in hkrati najzmogljivejši Mercedes-AMG C 63 S limuzina z bencinskim 4,0-litrskim motorjem V8 375 kW/510 KM  103.000 EUR.

&nbsp