Novi Golf Variant kot kompaktni karavan je zdaj prostornejši, bolj dinamičen in bolj digitaliziran kot kdajkoli prej. Poleg večjega notranjega prostora, napoveduje bogatejšo serijsko opremo ter nove pogone z blago hibridno tehnologijo in tehnologijo “twindorsing”. Volkswagen vzporedno premierno predstavlja tudi novega Golfa Alltrack, izpeljanko Varianta z ambicijami športnega terenca. Predprodaja Golfa Varianta se v Nemčiji začenja z 10. septembrom in zatem bodo sledile še ostale evropske države.

Osvežen zunanji dizajn novega Golfa Varianta je v primerjavi s prejšnjim modelom bolj izčiščen in sodoben, s sprednjim delom vidno sorodnim z novim Golfom in s strešnim delom, ki se spušča proti zadku. V kupejevskem sloguj je tudi poševno zadnje steklo. Nova generacija Varianta meri v dolžino 4.633 mm (66 mm več kot predhodnik); medosna razdalja meri zdaj 2.680 mm (50 mm več). Večja dolžina prinaša nova proporcionalna razmerja, zato Golf Variant deluje bolj razpotegnjen in nižji. Žarometi in zadnje luči so serijsko zasnovani v LED-tehnologiji.

V novem Golfu Variantu je prostora za pet oseb; povečana medosna razdalja gre namreč skoraj v celoti v prid večji notranjosti. Notranja dolžina se je povečala za 48 mm in meri zdaj 1.798 mm. Ker se je ob tem za točno 48 mm povečal tudi kolenski prostor, se to zelo dobro občuti še zlasti na zadnjih sedežih. Potniki lahko prtljago zložijo v prtljažnik, kjer je na voljo 611 litrov (6 litrov več kot pri Golfu Variantu 7). Z integrirano predelno mrežo se lahko prtljago naloži do stropa in do naslonjal sprednjih sedežev. Prostornina prtljažnika se poveča na 1.642 litrov (22 litrov več kot prej). Če sta obe roki zasedeni z nakupo­val­nimi vrečkami ali prtljago, se lahko električni pokrov prtljažnika odpre tudi prek t. i. virtualnega pedala – z zamahom noge pred zadnjim odbijačem. Na voljo je za doplačilo.

Med novimi učinkovitejšimi pogonski sistemi so na primer motor eTSI z 48-voltno tehnologijo in 7-stopenjskim menjalnikom DSG: 48-voltni jermenski zagonski alternator, 48-voltna litij-ionska baterija in motor TSI tukaj tvorijo nov blagi hibridni pogon. Med prednosti novega eTSI spadajo občutni prihranki pri porabi, saj Golf Variant, kadar je le mogoče, izključi turbobencinski motor in “jadra” brez lokalnih emisij. 7-stopenjski DSG prestavlja zelo ekonomično in prav tako varčuje z energijo, zagotavlja Volkswagen.

Golf Variant ima na voljo tudi inovativne motorje TDI s tako imenovano tehnologijo “twindosing” – dvojno vbrizgavanje aditiva AdBlue® z dvema katalizatorjema SCR (Selective Catalytic Reduction) – močno zmanjšuje emisije dušikovih oksidov (NOx), zato se ti prihajajoči motorji TDI uvrščajo med najčistejše in najvarčnejše dizelske motorje na svetu. Novi so tudi paketi serijske opreme. Osnovni izvedbi Golf sledijo linije “Life”, “Style” in “R-Line”. V razširjenem naboru serijske opreme tako že pri osnovnem modelu najdemo na primer asistenco za ohranjanje smeri Lane Assist, sistem za nadzor okolice Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili in zaznavanjem pešcev, novo asistenco za zavijanje levo, elektronsko zaporo diferenciala XDS, sistem opozarjanja na lokalne nevarnosti Car2X, sistem za zagon brez ključa Keyless Start in avtomatski vklop zasenčenih luči.

Novi Golf Alltrack, ki prihaja na trg z novim Variantom, se predstavlja kot samostojni model. Križanec med Golfom Variantom in svetom športnih terencev, ima serijsko stalni štirikolesni pogon (4MOTION), večji odmik od tal, zunanje dodatke za terenski videz, vklj. s specifičnima odbijačema, in individualizirano notranjost. Kot takšen se tudi zunaj utrjenih cest izkaže s štirikolesnim pogonom in kot vlečno vozilo za priklopne obremenitve do 2.000 kg.

V tehničnem smislu je Golf Alltrack sicer enak novemu Golfu Variantu: poleg digitali-ziranih instrumentov spadajo v ponudbo še opcijski asistenčni sistemi, kot so Travel Assist (asistirana vožnja do hitrosti 210 km/h) in novi matrični LED-žarometi IQ.LIGHT. BL/VOLKSWAGEN/