Renault v Hannovru predstavlja celotno ponudbo lahkih gospodarskih vozil na električni pogon. Razkriva novi Trafic Van E-Tech Electric, ki dopolnjuje ponudbo električnih dostavnikov. Po vozilu Hippie Caviar Hotel odkriva zdaj nomadski prototip vozila Hippie Caviar Motel in izvedenki modela Kangoo E-Tech Electric.

Trafic Van E-Tech Electric je prva električna različica prodajno uspešnega Renaulta Trafic Van. Podobno kot pri ostalih modelih lahkih gospodarskih vozil, tudi v tem primeru zagotavlja enako funkcionalnost, raznolikost in možnost predelav po potrebah uporabnikov, kot pri znanih različicah s termičnim motorjem. Renault Trafic Van E-Tech Electric tako prevzema vse lastnosti in značilnosti modela, ki je od leta 1980 do danes dosegel 2,2 milijona prodanih primerkov v več kot 50 državah.

V Evropi se Traffic Van uvršča med tri najbolj prodajane lahke dostavnike tega segmenta (Van1). Gre za furgon, zvest svojim genom, ki želi v čim večji meri zadovoljiti uporabnike z velikim tovornim prostorom, prilagodljivostjo in široko ponudbo različic.Vgrajeno ima novo varnostno opremo, moderno multimedijsko napravo ter razširjeno in izboljšano ponudbo pogonskih sklopov.

Kot navajajo uradni podatki je Trafic Van E-TECH po možnosti izbire dolžine, prilagodljivosti in opremljenosti v tem segmentu na voljo v dveh dolžinah (5,08 ali 5,48 metra) in dveh višinah (1,967 ali 2,498 metra). V različicah furgon ponuja od 5,8 do 8,9 m 3 velik prostor za tovor. Na voljo je tudi v različici kabina s ploščadjo. Dolžina tovornega prostora znaša do 4,15 metra (v daljši različici L2 z loputo za prevoz daljših predmetov v pregradni steni).

Poganja ga elektromotor z močjo 90 kW (120 KM), s katerim lahko vleče do 750 kilogramov težko prikolico in prevaža do 1,1 tone tovora. Akumulator z zmogljivostjo 52 kW mu zagotavlja 240 kilometrov 1 dosega po WLTP. Za polnjenje akumulatorja novi Trafic Van E-Tech Electric ponuja tri vrste polnilnikov: za enofazni izmenični tok (AC) z močjo 7 kW, ki je primeren za vse vrste polnjenja doma, za izmenični tok (AC) z močjo 22 kW za hitro polnjenje na javnih polnilnih mestih in za doplačilo polnilnik za enosmerni tok (DC) moči do 50 kW za hitro polnjenje na avtocestah.

Renault je lani pokazal razstavni prototip Hippie Caviar Hotel narejen na osnovi Traffica, kot odgovor na naraščajočo željo po prostočasnih aktivnosti in pobegu v naravno okolje z vsemi storitvami hotela s petimi zvezdicami. V Hannovru pa kot nadaljevanje te strategije razstavlja prototip Hippie Caviar Motel. Kot odkrivajo, je nastal s predelavo modela novi Kangoo L2 E-Tech Electric in predstavlja neke vrste zavetišče na kolesih, prilagodljivo in dinamično, namenjeno pustolovcem in športnim navdušencem, ki se odpravljajo v naravna prostranstva.

 

Hippie Caviar Motel je zasnovan kot bazni tabor, ki ga je zelo lahko premikati z enega kraja na drugega zahvaljujoč dosegu 285 kilometrov 1. Ob tem pa lahko v samo 30 minutah polnjenja pridobi dovolj energije za novih 170 kilometrov. Elektromotor z močjo 90 kW (120 KM) z energijo oskrbuje akumulator zmogljivosti 45 kWh, ki se ga lahko polni na hitrihpolnilnih mestih z enosmernim tokom (DC) moči 80 kW.

Niz domiselnih shranjevalnih mest, kot opisujejo, omogoča pospravljanje športne opreme v notranjščini in zunanjščini vozila. Ogromno panoramsko strešno okno omogoča uživanje pod zvezdami na udobni postelji, ki nastane s preobrazbo sedežne klopi. Nosilca na strehi omogočata prevoz smuči in druge opreme.

 

V celoti električno gnani razstavni prototip se, kot zagotavljajo, povsem ujema z Renaultovo strategijo zmanjševanja izpustov skozi celoten življenjski cikel avtomobila zahvaljujoč uporabi materialov, ki so že reciklirani in zmožni recikliranja, kot so obloga armaturne plošče iz plute in talna obloga iz recikliranih pnevmatik.