Sports Tourer je prerastel standardni model Astre za 23 cm in se ga lahko obravnava kot karavan srednjega razreda. Z dolžino 4,70 m in širino 1,84 m obljublja že na pogled udobno notranjost in družinski, prilagodljiv prtljažnik osnovnih minimalnih 370 ali standardnih 540 litrov, do največ1320 litrov. Gre za vrednosti v povprečju razreda. Ker je pri karavanu pomemben predvsem zadek, velja omeniti tudi dodaten pozitiven argument ali celo dva; omogoča namreč enostaven dostop, praktično zasnovan prtljažni prostor, z odlično globino in diskretno višino. Funkcionalnost je odvisna od opcijskih dodatkov. Naslon zadnjih sedežev se lahko deli na tri dele s pomočjo udobnih kljuk v bližini dvižnih vrat, v različici Innovation tudi samodejno zapiranje in odpiranje z zamahom noge pod zadnjim odbijačem.  Zelo udobno in praktično za polne roke prtlage, ki jo želimo položiti v prtljažnik. Vse ostalo je identično kot v Astri.

 

Sports Tourer 13

 

Notranjost je prostorna, kakovostno zasnovana z materiali dobre kakovosti, tudi na otip. Zadnja stekla so dodatno zatemnjena, z notranjo mrežo, ki loči potniški del od prtljažnika. Udobna in športno oprejemljiva anatomska sprednja sedeža AGR v črni barvi s prezračevanjem sta del usnjenega oblazinjenja notranjosti za doplačilo, dodatno sta tako kot zadnja tudi ogrevana. Serijski paket Innovation ponuja še kakovostno navigacijo Intelilink Navi 900, usnjen trikraki volan, ki pričara športno vzdušje in za voznika dobro počutje za volanom. V pomoč mu je 8-palčni zaslon na dotik s funkcijami multimedijskega Sistema.

 

IMG_9271

 

Sports Tourer ima danes na voljo tudi povezavo OnStar, vključi se preko gumba v bližini vzvratnega ogledala in poveže s klicnim centrom, v primeru pomoči na cesti, nesreče in če gre za kaj težjega se vključi samodejno. V primeru kraje avtomobila ga sistem hitro lokalizira. Med tehnološke novosti sodijo tudi odlični matrični žarometi Intellilux, serijsko v opremi Innovation, kot v našem primeru, s samodejnim preklapljanjem dolgih in kratkih luči ter odlično svetljivostjo, z razliko skoraj kot “noč in dan”, vsekakor vrednimi dodatnega denarja.

 

Sports Tourer 27

 

Sports Tourer z optimalno nastavljenim vzmetenjem, ne pretogim na neravni podlagi, se dokazuje z enostavno vodljivostjo, prijetno vodljivostjo tudi v ovinkih, čemur odgovarja tudi odziven, natančen volan. Kdor dela več kilometrov kot običajno, samo na relaciji do službe in nazaj, bo v dizelski ponudbi izbral 1,6-litrski CDTI s 136 KM in dobro zalogo navora 320 Nm, ki se mu dobro poda tudi več kot udobni 6-stopenjski samodejni menjalnik. Prepričljiv, progresiven v tej kombinaciji zmore 9,7 s od 0 do 100 km/h in najvišjo hitrost 200 km/h ob ugodnem povprečju porabe blizu 7 l/100 km. Kdor bo iskal šibke točke, jih bo našel, če bo pogledal denimo pod dno prtljažnika, kjer je dodaten ne ravno praktičen predal. Ta bi lahko bil večji, ker prostora je dovolj. In še bi lahko kaj našli, če bi hoteli. Toda nič takega, da bi bilo komu kasneje žal za 22.750 evrov kolikor bi v osnovi odštel za ta Sports Tourer.