Linije četrte generacije Scenica zvesto sledijo oblikovno napredni študiji R-space iz leta 2011. Novi Scenic je kompaktni enoprostorec moderne zasnove in oblike, aerodinamično napetih, izvirnih linij, z dolgim poševnim vetrobranskim steklom. Estetsko privlačen videz potrjujejo tudi 20-palčna platišča, namenjena vsem različicam. Velika platišča s širokimi pnevmatikami, ki so razvite prav za Scenica, zato ne vplivajo negativno na porabo in niti na zmogljivosti in še manj sami vožnji. Renault Scenic je eden od najbolj vodljivih in natančnih tudi v vožnji skozi ovinke.

 

Renault Senic dCi_1947

 

Volan, lahek pri nižjih hitrostih, zahteva nekaj dodatnega občutka, toda ko hitrost narašča je servo vse manj aktiven in trši volan zahteva za spoznanje več odločnosti, kar je v vožnji vsekakor dobrodošlo. Z različico dCI 130, z drugim najmočnejšim dizelskim 1,6-litrskim motorjem pri ostrejši vožnji in sunkovitemu menjavanju smeri ali v kritičnih situacijah lahko zadnji par koles za trenutek izgubi stik s podlago, preden ne posreduje elektronski nadzor stabilnosti, ki ponovno postavi vozilo na trdne “noge”. Kot pionir kompaktnega razreda enoprostorcev ponuja z vidika varnosti med drugim napredni sistem za aktivno pomoč pri zaviranju v sili z zaznavo pešcev v mestni vožnji. Ekskluzivno je na voljo tudi sistem za aktivno pomoč pri zaviranju v sili, ki lahko prav tako zazna pešce. Zaznava neposredno nevarnost trčenja in lahko celo namesto voznika tudi zavira.

 

 

Renault Senic dCi_1945

 

Notranjost 4,41 m dolgega, 1,87 m širokega Scenica deluje moderno, z velikim tridelnim vetrobranskim steklom svetlo in pregledno ter predvsem prostorno, z digitalno armaturno ploščo in z osrednjim 8,7-palčnim zaslonom na dotik v obliki pokončno postavljenega tabličnega računalnika ter visoko postavljeni ročici 6-stopenjskega ročnega menjalnika. Praktična odlagalna mesta za različne drobnarije dopolnjujejo drsna konzola med prednjima sedežema in police v zadnjem delu. Široka paleta multimedijske opreme novega vozila Renault SCENIC vam ponuja številne možnost. Intuitiven in povezan vgrajeni multimedijski sistem R-LINK 2 omogoča upravljanje vseh tehnologij novega vozila Renault SCENIC. Dostopati je mogoče do nastavitev sistema MULTI-SENSE, aplikacij, telefonije Bluetooth in navigacije TomTom. Zvočni sistem Bose Surround©, narejen po meri za novi Renault SCENIC, ustvarja odlično kakovost zvoka. Enajst zvočnikov in globokotonski zvočnik dajejo predvajani glasbi jasnost, globino in natančnost.

 

Renault Senic dCi_1943
Kakovost materialov, za koga mogoče po videzu preveč plastična, je naravni razreda, končna izdelava pa ne vedno. Ne glede na to, deluje notranjost dokaj bogato, sedeži jamčijo dobro potovalno udobje, zadaj bi lahko bil celo kakšen centimeter več za noge, zato pa je prilagodljiv prtljažnik eden od močnejših argumentov Scenica. Od osnovnih 506 l se lahko s sistemom One-Touch podre zadnjo klop v ravno dno in nastane 1.545 litrov prtljažnega prostora, za vsakodnevno uporabo ali daljša družinska potovanja. Različica Scenica dCI130, ki smo jo preizkusili je v tem primeru optimalna izbira, tako glede opremljenosti, udobja in zmogljivosti, ki potrjuje družinsko naravnanost novega enoprostorca. Z mesta do 100 km/h potrebuje 11,4 s, najvišja hitrost 198 km/h, pri tem pa ohranja zmerna povprečja pod 7 l/100 km in ceno po ceniku 25.100 evrov, kar ni več tako zmerno, pretirano pa tudi ne.