Koncern Volkswagen je danes predstavil obsežno zastavljeno strategijo, ki napoveduje korenito spremembo sistema na področju individualne mobilnosti sistematično usmerjene v električne pogone. V naslednjih desetih letih želi tako na trg pripeljati skoraj 70 novih e-modelov – namesto 50, kolikor jih je bilo načrtovanih doslej. Volkswagen si je zastavil obsežen program razogljičenja, saj želi do leta 2050 doseči popolno CO2-nevtralnost in se s tem jasno zavezuje k izvajanju pariškega podnebnega sporazuma.

Istočasno začenja sprejemati predhodne rezervacije za model ID.3, prvi model iz nove, popolnoma električne družine ID. Z vplačilom depozita v višini 500 evrov na spletnem naslovu www.volkswagen.com/id-prebooking je že mogoče rezervirati enega prvih proizvodnih terminov za ID.3.  Posebna serija modela ID.3 1ST, narejena samo za to priložnost bo imela doseg do 420 kilometrov (WLTP). Medtem ko bo osnovna cena serijskega modela ID.3 v Nemčiji pod 30.000 evri za različico z najmanjšo baterijo, pa bo cena ekskluzivne posebne serije ID.3 1ST pod 40.000 evri (obe ceni brez odštete državne subvencije).

Volkswagen skladno z napovedano e-ofenzivo predstavlja v Sloveniji tudi poseben program MOON, kot sistemskega ponudnika celovitih rešitev električne mobilnosti za zasebne uporabnike. Ti bodo lahko z osebnim svetovalnim pogovorom s strokovnjakom zadolženim za program MOON zvedeli vse potrebno na enem mestu. V program MOON je vključeno svetovanje, preverjanje pogojev pred namestitvijo, priprava infrastrukture, namestitev vključno s prvim zagonom, podpora in vzdrževanje, podpora pri vlaganju dokumentov in pridobitvi subvencij ter financiranje. V program MOON sodijo tudi različne rešitve domačih polnilnih postaj, ustreznih priključkov, adapterjev in kot posebna novost namestitev fotovoltaičnih sistemov na strehi, za samostojno proizvodnjo in električno napajanje s solarno električno energijo ter posebnih hranilnikov energije. Strategija koncerna Volkswagen se ujema tudi s ključnimi cilji Energetskega koncepta Slovenije, ki predvidevajo zmanjšanje toplogrednih plinov v prometu do leta 2035 vsaj za 35% glede na leto 2005 in za 70% do leta 2055, ko naj bi dosegli tudi 100% električno mobilnost v osebnem in javnem prometu.