Navdih prihaja iz sevta motošportna. Hyundai i20 poganja novi 1,6-litrski turbobencinski agregat T-GDI s 150 kW (204 KM) in 275 Nm navora, v povezavi s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Manjši od treh novih predstavnikov se ponaša z najboljšim razmerjem med močjo in težo, in sicer 126 kW (171 KM) na tono. S tem jamči odlično vodljivost. Na voljo ima tudi funkciji Launch Control in Rev Matching ter športne oblikovne poudarke za dodatno zadovoljstvo v vožnji. Oblikovno se postavlja s posebnimi 18-palčnimi platišči, zadnjim spojlerjem, veliko odprtino za zrak v prednjem odbijaču, posebno masko hladilnika z logotipom serije N, športnimi pragovi, zadnjim odbijačem z vgrajenim difuzorjem in trikotno meglenko. Izrazitejša je tudi oblika prednjih žarometov in zadnjih luči ter med sedmimi barvnimi odtenki karoserije tudi tradicionalni serije N.

Notranjost je oblikovno podrejena športni vozniški izkušnji. Poudarja jo črno oblazinjenje s poudarki v barvi Performance Blue, športno prilagojena volanski obroč in prestavna ročica, aluminijasti pedali, športna prednja sedeža z integriranima vzglavnikoma, posebna grafika za digitalni zaslon merilnikov in zaslon infozabavnega sistema ter oblazinjenje stropa v črni barvi. Za Hyundai i20 N je potrebno odšteti 22.900 EUR, N Performance pa 25.900 EUR

Novi i30 N po športnem duhu sledi največjemu, možnemu zadovoljstvu za volanom. Prvo jamstvo predstavlja posodobljeni motor i30 N z 206 kW (280 KM). Opremljen je z 8-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (N DCT) in različnimi funkcijami za izboljšanje športnega, visokozmogljivega značaja avtomobila. Za varnost so zadolžene najnovejše aktivne varnostne funkcije Smart Sense in tehnologije povezovanja Bluelink.

Z novimi oblikovalskimi elementi ne skriva športne narave, vključno z agresivnejšim sprednjim odbijačem, novo obliko kaskadne maske in novimi LED-žarometi z dnevnimi lučmi v obliki črke V in črnim okvirjem. Zadaj izstopa črn spojler v visokem sijaju. Model z 206 kW (280 KM) ima 19-palčna kovana platišča iz lahke litine (18-palčna platišča za model s 184 kW/250 KM) z rdečimi zavornimi čeljustmi z oznako N. Tudi i30 se med ostalimi ponaša z značilno barvo Hyundaija N: Performance Blue in notranjostjo še bolj osredotočeno na popolno povezavo med voznikom in avtomobilom. Prvič je na voljo z novim 8-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (N DCT), ki se izkaže z živahnimi pospeški. Menjalnik N DCT ima nove in zmogljive funkcije N za še bolj športno izkušnjo, vključno z N Power Shift, N Grin Shift in N Track Sense Shift. Tudi novi i30 N je opremljen s sklopom varnostnih pripomočkov Hyundai Smart Sense. Cenovno se začenja pri 28.490 EUR.

Športni naravi z oznako črke N se je prilagodila tudi Kona, ki želi dosedanjim lastnostim dodati tudi več zmogljivosti z motorjem Z enakim motorjem kot i30 N, kovanimi platišči iz lahke litine in posebnimi športnimi sedeži.ter 8-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno mokro sklopko (N DCT) jamči športnejši in zmogljivejši značaj. Pri novi KONI N so na voljo najnovejše Hyundaijeve aktivne varnostne funkcije Smart Sense in najnovejša tehnologija povezljivosti Bluelink.

Povsem novi model KONA N ima mogočne elemente zunanje zasnove, vključujejo pa ekskluzivno zasnovano sprednjo masko hladilnika s poudarjeno prepoznavnimi žarometi, strešni spojler in odbijače v barvi karoserije, zaradi katerih je avtomobil na videz bliže tlom. Opremljena je z 19-palčnimi kovanimi platišči iz lahke litine s temnosatenastim sivo matiranim zaključnim slojem in rdečimi zavornimi čeljustmi za ponosnejšo držo in bolj športni videz. Nova KONA N je opremljena z 2,0-litrskim turbo motorjem T-GDI z močjo 206 kW (280 KM) in 8-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (N DCT). Najvišji navor znaša 392 Nm. Od 0 – 100 km/h potrebuje 6,4 sekunde. Informativna cena 37.900 EUR.