Hyundai je danes slovenski javnosti uradno predstavil oblikovno prenovljenega IONIQA, prvo vozilo na svetu s tremi različnimi elektrificiranimi pogonskimi sklopi. Od predstavitve modela v letu 2016 je na ceste zapeljalo že več kot 60.000 IONIQ-ov, posodobljena različica naj bi okolju prijazno mobilnost še bolj približala zahtevam širšega kroga voznikov. Že ob nastanku v razvojni fazi so bile predvidene tri pogonske različice – hibrid, priključni hibrid in popolnoma električni model. Novi IONIQ  sedaj dviga ponudbo še na višjo raven, z novimi tehnologijami in osveženim dizajnom. Najnaprednejšim funkcijam povezljivosti, naboru aktivnih varnostnih pripomočkov SmartSense™ in najnaprednejšim infozabavnim sistemom dodaja Hyundai v novem IONIQU tudi 36 % večjo kapaciteto baterije moči 38,3 kWh za skupno kar 311 kilometrov dosega (merilni cikel WLTP).

Električni motor razvije 100 kW (136 KM) in 295 Nm navora. Opremljen s serijskim 7,2-kW polnilcem predstavlja nadgradnjo obstoječega 6,6 kW modela. Namenjen je hitremu polnjenju (tip 2). S pomočjo hitre polnilnice moči 100 kW polne baterijo do 80% v zgolj 54 minutah.

Nova IONIQ Hybrid in IONIQ Plug-in poganja 1,6-litrski bencinski štirivaljni Kappa GDI z direktnim vbrizgom. Razvije 77,2 kW (105 KM) in 147 Nm navora. V hibridni različici se mu je pridružil elektromotor z 32 kW (43,5 KM) z maksimalnim navorom 170 Nm, ki ga poganja litij-ionska polimerna baterija nameščena pod zadnjimi sedeži. V kombinaciji z 1,6-litrskim agregatom tako obe različici razvijeta 103,6 kW (141 konjskih moči) in do 265 Nm navora. Elektrčni motor IONIQ-a Hybrid omogoča popolnoma električno vožnjo do 120 km/h. Različica s priključnim hibridom omogoča voznikom 63 kilometrov dosega v popolnoma električnem načinu (merilni cikel WLTP). Električni IONIQ EV 38,3 kWh z menjalnikom z enostopenjskim reduktorjem in diferencialom stane 36.900 evrov (brez subvencij) ter začetno stopnjo opreme STYLE. Na izbiro sta še paketa PREMIUM in IMPRESSION. Za IONIQ PHEV s priključnim hibridom in že vračunano subvencijo Eko sklada bodo bodoči uporabniki odšteli 31.400 evrov, za Hibridni IONIQ HEV s 6-st. robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (DCT) in 1,6-litrskim motorjem GDI 103,6 (141KM) pa 24.990 evrov.