Hyundai Tucson že vrsto let utrjuje svoj položaj med najbolj priljubljenimi srednje velikimi SUV-ji. Zadnja prenova tega modela prinaša subtilne spremembe zunanjosti in opazne izboljšave v notranjosti ter pogonskih sklopih. Različica 1.6 T-GDI MHEV 160 IMPRESSION N Line združuje športen videz, tehnološko naprednost in vsakodnevno uporabnost, kar je kombinacija, ki pritegne tako dinamične voznike kot družinske uporabnike.

Tucson N Line izstopa s privlačno zunanjostjo, ki vključuje agresivno oblikovano masko hladilnika N, preoblikovan prednji odbijač in dvojno športno izpušno cev na zadku. Ti elementi, skupaj s prenovljenimi 19-palčnimi aluminijastimi platišči, poudarjajo njegov športni značaj in zagotavljajo občutek dinamike, tudi ko vozilo miruje. Prenovljene dnevne luči, ki so zdaj štiri na vsaki strani, še dodatno okrepijo prepoznaven svetlobni podpis Tucsona.

Zadek ohranja športno linijo, ki jo dopolnjuje kromirana dvojna izpušna cev in dinamično oblikovan zadnji odbijač. Poudarek je na čisti aerodinamiki in prepoznavni drži vozila, kar ga približa čistokrvnim športnim modelom serije N.

Paket N Line nadgradi osnovno različico z ekskluzivnimi športnimi oblikovnimi elementi, kot so rdeče poudarjeni detajli na karoseriji in maski hladilnika. Ta nadgradnja ni zgolj estetska, saj Tucson v različici N Line ponuja tudi izboljšano vozniško izkušnjo.

Notranjost Tucsonove različice N Line združuje udobje, funkcionalnost in estetsko privlačnost. Športni sedeži, oblečeni v kombinacijo velurja in alkantare, so dodatno poudarjeni z rdečimi šivi, ki ustvarjajo kontrast in dodajo pridih športnega značaja. Ti sedeži nudijo odlično oporo pri dinamični vožnji. Volanski obroč je perforiran in poudarjen z rdečimi šivi, kar izboljša ergonomijo in zagotavlja prijeten občutek med vožnjo. Kovinske stopalke, aluminijasti zaključki in minimalistično oblikovana sredinska konzola pričarajo občutek športnega prestiža.

Prenovljena armaturna plošča združuje 12,3-palčni digitalni zaslon z zaslonom infozabavnega sistema, oba pa sta nameščena pod enotno ukrivljeno steklo. Sistem je intuitiven, z napredno grafiko in številnimi uporabnimi funkcijami, kot so glasovne beležke, enostavno upravljanje glasnosti zadnjih zvočnikov in podpora za Apple CarPlay ter Android Auto.

Tucson ostaja zvest družinskim potrebam z velikim potniškim prostorom, ki omogoča udobno vožnjo vsem potnikom, tudi na zadnjih sedežih. Zadnja klop ima nastavljiv naklon, v paketu Lounge pa so sedeži električno nastavljivi, sprednja sta tudi ogrevana in prezračevana. Triconska klimatska naprava omogoča potnikom zadaj nastavitev temperature, kar dodatno prispeva k udobju.

Prtljažnik s prostornino 616 litrov je med največjimi v razredu, saj je baterija pri hibridni različici nameščena pod zadnjo sedežno garnituro, ne pod dnom prtljažnika. Dvojno dno ponuja dodatne predelke za shranjevanje, prtljažna vrata pa so motorizirana in omogočajo samodejno odpiranje, če se zadržite v bližini s ključem v žepu.

Različica 1.6 T-GDI MHEV združuje 1,6-litrski turbo bencinski motor z blago hibridno tehnologijo, kar zagotavlja skupno moč 160 KM. 1.6 turbo je izgubil 20 KM (ima jih 160), električni agregat pa je s 60 prešel na 65 KM; kot doslej ga napaja 1,49 kWh litij-ionska “baterija”. Oba motorja skupaj razvijeta 215 KM. Elektromotor z močjo 65 KM dopolnjuje bencinski motor in omogoča tekoče pospeške brez zakasnitev. Menjalnik je uglajen, prehodi med načini delovanja so neopazni, kar povečuje udobje med vožnjo.

Poraba goriva je odvisna od režima vožnje z nihanjem v povprečju za okoli 5 %, z jasno prednostjo zunaj mesta. V mestu se lahko doseže tudi 5,7 l/100 km, medtem ko je zunaj mestnih središč znašala 4,9 l/100 km, kombirano  6,185 – 6,546 l/100 km, kar je povsem primerljivo z drugimi SUV-ji tega razreda.

Pri bolj dinamični vožnji Tucson ohranja stabilnost, zahvaljujoč natančnemu krmiljenju in dobro uglašenemu podvozju. V načinu Sport se krmiljenje zaostri, odziv motorja je hitrejši, ročice na volanu pa omogočajo prilagajanje intenzivnosti regenerativnega zaviranja ali ročno izbiro prestav.

Hyundai Tucson se ponaša z bogatim naborom varnostnih in asistenčnih sistemov, ki zagotavljajo brezskrbno vožnjo. Izpostaviti velja sistem za preprečevanje naleta (FCA) z zaznavanjem pešcev, kolesarjev in drugih vozil ter pomočjo pri zavijanju na križiščih. Highway Driving Assist (HDA) s prilagodljivim tempomatom in sistemom za ohranjanje voznega pasu omogoča samodejno prilagajanje hitrosti glede na navigacijske podatke. High Beam Assist (HBA) samodejno prilagaja dolžino svetlobnega snopa. Omeniti velja še stranske zračne blazine med prednjima sedežema, ki zmanjšujejo možnost poškodb ob bočnih trkih.

Prenovljeni Hyundai Tucson N Line predstavlja dober kompromis med športnim značajem oziroma bolj videzom in družinsko uporabnostjo. S svojo izstopajočo zunanjostjo, bogato opremljeno notranjostjo, tehnološkimi rešitvami in učinkovitim hibridnim pogonom predstavlja optimalno izbiro v segmentu srednje velikih SUV-jev, saj zna zadovoljiti potrebe širokega spektra uporabnikov.(T+F: BL)

Tehnični podtki – Hyundai Tucson 1,6 T-GDI MHEV 160 IMPRESSION N line

Motor: turbobencinski, štirivaljni, 1.598 ccm; Največja moč: 110 kW (150 KM) pri 6.000 vrtljajih; Menjalnik7-stopenjski DCT; Največji navor:  265 Nm pri 1.500 – 4.000 vrt/min-1; Elektromotor:Tip motorja – 3-fazni sinhroni; Maksimalna nazivna moč – 12,2 kW – 12,2 kW, Navor – 100 Nm; Maksimalna 30 minutna moč – 7,94 kW; Zmogljivosti: Maksimalna hitrost (km/h) 194 km/h, 9,5 sekunde od 0 do 100 km/h; Poraba goriva(kombinirano) 6,185 – 6,546(l); Dimenzija (D x Š x V v mm): 4.500 x 1.865 x 1.650, medosna razdalja 2.680; Prtljažnik (v litrih): 577-1.756; Poraba: 6,3-6,6 litra/100 km (kombinirani cikel WLTP), izpusti CO2: 142-149 g/km; Cena v evrih: 39.400-41.240.