Hyundai je danes uradno pripeljal na slovenski trg oblikovno vidno osveženega Tucsona, ki se je slovenski javnosti, poleg oblikovne svežine predstavil tudi s posodobljeno motorno paleto in kopico naprednih tehnologij. Hyundai je Tucsonu namenil nove žaromete v polni LED izvedbi in spremenjeno masko hladilnika. Motorno paleto, ki prinaša zmogljivejše, a obenem varčnejše agregate, dopolnjuje popolnoma novi 1.6-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki se hvali z nižjo vrednostjo izpustov CO2. Novi Tucson je tudi prvi Hyundaijev model, ki bo na voljo kot mehki hibrid pri katerem bo za pogon skrbel tudi elektromotor z napetostjo 48 V. Novega Tucsona lahko poganjata dva dizelska in dva bencinska agregata, prav vsi pa se ponašajo z zmanjšano težo, ki med drugim prispeva k zmanjšanju izpustov CO2.

Najzmogljivejšo motorno izbiro predstavlja 2,0-litrski dizelski agregat, ki razvije 136 kW (185 KM) in je serijsko združen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, opcijsko pa z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. S tem zmogljivim motorjem opremljeni Tucson se ponaša tudi s Hyundaijevim štirikolesnim pogonom, imenovanim HTRAC, ki s pomočjo zapore diferenciala poskrbi za enakomerno porazdelitev navora med prednjim in zadnjim kolesnim parom.

Popolnoma novi dizelski 1.6-litrski agregat je na voljo v dveh izvedenkah: 85 kW (116 KM) in močnejši pa 100 kW (136 KM). Obe sta na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na prednji kolesi, zmogljivejša tudi v kombinaciji s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko ter Hyundaijevim štirikolesnim pogonom HTRAC. Hyundai Tucsona opremil tudi z dvema bencinskima motorjema. 1,6-litrski GDI je na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in razvije 97 kW (132 KM), medtem ko agregat T-GDI z enako prostornino ponuja 130 kW (177 KM) ter izbiro 6-stopenjskega ročnega ali 7-stopenjskega robotiziranega menjalnika z dvojno sklopko. Z naborom najnaprednejših sistemov SmartSense za zagotavljanje aktivne varnosti in pomoči vozniku, napoveduje Tucson najvišje evropske standarde.

Vsebinska osvežitev prinaša napredne funkcije povezljivosti, infozabavni sistem, ki podpira storitvi Apple CarPlayTM in Android AutoTM ter opcijski 7-palčni zaslon na dotik prispevajo k še večjemu udobju med vožnjo. Stopnjo varnosti v Tucsonu dvigajo napredne tehnologije, ki so bile do sedaj na voljo zgolj v segmentu D-SUV, mednje sodita inteligentni sistem za prednastavitev hitrosti s funkcijo Stop & Go ter novorazviti sistem kamer za 360-stopinjski pogled (Surround View Monitor).

Pri Hyundaiu so prisluhnili različnim pripombam na račun kakovosti materialov v notranjosti, ki so prihajale ne samo od kupcev, temveč tudi od pooblaščenih prodajalcev in uvoznikov, ki so zahtevali višjo raven kakovosti. In Hyundai jim je odgovoril z novim Tucsonom. Da bi zadovoljil še tako zahtevne  evropske kupce in dosegel najvišje standarde kakovosti, je bil tudi osveženi predstavnik segmenta C-SUV razvit v Evropi, kjer ga bodo tudi izdelovali. Vstopni model 1,6 GDI Trend je pri nas dosegljiv že za 19.990 erov, s štirikolesnim pogonom in paketom Style 27.680 evrov. Dizelske različice se začenjajo z 1,6 CRDi 115 KM Trend za 22.690 evrov in s štirikolesnim pogonom 25.980 evrov. Na vrhu ponudbe je s ceno 30.280 evrov Tucson 2.0 CRDi 185 Style.